خانهاخبار
پنل مدل 2018 گلکسی A8 با دوربین دوگانه و طراحی بدون حاشیه فاش شد

پنل مدل 2018 گلکسی A8 با دوربین دوگانه و طراحی بدون حاشیه فاش شد

به نظر می‌رسد سامسونگ درنظر دارد تا مدل 2018 گوشی Galaxy A8 را به همراه دیگر اعضای این سری معرفی کند؛ این مدل طراحی بدون لبه خواهد داشت و به نمایشگر کشیده مجهز شده است.
۱۳۹۶/۹/۶

سامسونگ درنظر دارد تا سری گوشی‌های Galaxy A را با مدل‌های جدید تا چند هفته آینده به‎روزرسانی کند؛ پیش‌تر، گمان می‌رفت مدل 2018 گوشی Galaxy A3، Galaxy A5 و Galaxy A7 معرفی شود اما آن‌طور که پیداست، کُره‌ای‎ها تصمیم دارند تا یک گوشی دیگر را به همراه این مدل‌ها ارائه دهند. به‌تازگی، پنل جلوی گوشی Galaxy A8 فاش شده است که سامسونگ این مدل را به همراه دیگر اعضای سری Galaxy A معرفی خواهد کرد.

پنل فاش شده، نشان می‌دهد نسخه 2018 گوشی Galaxy A8 مانند مدل Galaxy A5 طراحی بدون لبه خواهد داشت؛ همچنین این مدل نمایشگر کشیده با نسبت ابعاد 18:9 دارد. به‌نظر می‌رسد مدل‌های جدید سری Galaxy A با نمایشگر کشیده و طراحی بدون لبه عرضه خواهند شد که به یک تِرِند رایج در بازار مبدل شده است. یکی‌دیگر از تصمیماتی که سامسونگ در رابطه با سری جدید گوشی‌های Galaxy A اتخاذ کرده، اضافه شدن دوربین سلفی دوگانه به آن‌ها است؛ ارائه گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین سلفی دوگانه، موضوع چندان رایجی در دنیای گوشی‌های موبایل نیست. علاوه‌براین، Galaxy A5 جدید نیز از دوربین سلفی دوگانه استفاده می‌کند.

image

هیچ دکمه‌ی فیزیکی در پنل جلوی گوشی Galaxy A قرار ندارد؛ سامسونگ برای حذف حاشیه‌های اضافی، ناچار شده است تا دکمه‌ی Home را از حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش حذف کند. به همین جهت، انتظار داریم Galaxy A8 از دکمه‌های نرم‌افزاری استفاده نماید و احتمالاً سنسور اثرانگشت نیز به پنل پشتی منتقل خواهد شد. در حال‌حاضر، تمامی مواردی که می‌توان در رابطه با مدل 2018 گوشی Galaxy A8 گفت، به این موارد محدود می‎شود؛ هرچند، انتظار داریم جزئیات بیشتری از این مدل در طی چند هفته آینده منتشر شود.

آخرین‌بار، سامسونگ گوشی Galaxy A8 را در سال 2016 به‌روزرسانی کرده بود؛ مدل عرضه شده فاقد دوربین دوگانه است و از نمایشگر 5.7 اینچی Full HD استفاده می‎کند. از دیگر مشخصات مدل 2016 گوشی Galaxy A8 می‌توان به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد؛ ضمن اینکه تراشه اگزینوس 7420، قلب تپنده‌ی میان‌رده 2016 سامسونگ است.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، امسال احتمالاً چهار مدل از سری Galaxy A معرفی خواهد شد؛ Galaxy A3، Galaxy A5، Galaxy A7 و Galaxy A8. سامسونگ احتمالاً گوشی‌های جدیدش را از سری Galaxy A در ماه دسامبر یا اوایل سال آینده رونمایی خواهد کرد.

در رابطه با مدل 2018 گوشی Galaxy A3 اطلاعات چندانی در دسترس نیست اما دو مدل دیگر یعنی Galaxy A5 و Galaxy A7، به ترتیب نمایشگر 5.5 اینچی و 6.0 اینچی Full HD + خواهند داشت. با وجود اینکه سامسونگ از زبان طراحی سری Galaxy S8 در میان‏رده‏‌های جدیدش استفاده کرده است، هیچ‌یک از آن‌ها از صفحه‌نمایش لبه منحنی استفاده نخواهد کرد. با این‌حال، انتظار داریم دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) که پیش‌تر آن‌را در گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 دیده بودیم، بخشی از قابلیت‌های جدیدی باشد که مدل 2018 سری Galaxy A برای کاربران به ارمغان خواهد آورد؛ تصاویر پیش‌تر فاش شده از برخی از اعضای این سری، نشان می‌دهد که سامسونگ یک کلید فیزیکی اختصاصی را برای فراخوانی Bixby به لبه‌ی سمت چپ گوشی افزوده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

saeed666

۱۳۹۶/۹/۶
طراحی و مخصوصا جنس بدنه این گوشی های سامسونگ اصلاااااا چنگی به دلم نمیزنه یه جوری هس انگار اصل نیس

حسینی

۱۳۹۶/۹/۶
با سلام و خسته نباشید خیلی زیبا خواهد شد ولی کاش سامسونگ اثر انگشت پشتی گوشی های خودش را حذف کند زیرا زیبایی گوشی را از بین میبرد و همچنین دوربین پشتی گوشیهای خودش را کوچکتر و ظریفتر و بطرفین گوشی بالاتر ببرد همان کاری که هواوی و هانر میکنند و گوشی از نظر فیزیکی خیلی شیک و زیباتر دیده میشود و همچنین وسایل جانبی داخل گوشی اعم از شارژر و .... را رنگ مشگی کند در گوشیهاش که هم زود چرک نمیشود و هم شیکتر دیده میشوند تشکر

Big_Amir

۱۳۹۶/۹/۶
ولی باور کنید دوربین دوگانه نیست
منی ک s8 دارم میفهمم این برا تشخیص چهره هست
حالا ببینید ک گفتم لطفا ادمین اگر میخونی ی نظری بده