خانهاخبار
اندروید 8 اوریو برای نوکیا 8 منتشر شد

اندروید 8 اوریو برای نوکیا 8 منتشر شد

کمپانی فنلاندی HMD قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد همه گوشی‌های امسالش را به اندروید 8.0 اوریو ارتقا دهد. مدیر ارشد محصول این سازنده روز گذشته انتشار این نسخه را برای پرچم‌دار نوکیا 8 در توییتر تأیید کرد.
۱۳۹۶/۹/۴

کمپانی HMD در خلال ماه‌های اخیر بارها اعلام کرده است که قصد دارد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی امسالش با کوتاه‌ترین تأخیر ممکن و به‌صورت مستمر ارائه کند. این سازنده فنلاندی مشخصا تأیید کرد که حتی نوکیا 3 پایین رده هم قرار است به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را به‌صورت برنامه‌ریزی شده تا 2 سال پس از معرفی و عرضه به بازار دریافت کند و همه گوشی‌های اندرویدی امسال نوکیا هم تا آخر سال 2017 حتما موفق خواهند شد تازه‌ترین نسخه سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 8.0 اوریو را دریافت کنند. همچنان که به پایان سال 2017 نزدیک می‌شویم، همه چشم‌ها به HMD دوخته شده است. حالا همه منتظرند ببینند این کمپانی می‌خواهد در این فرصت کوتاه چه تمهیدی بیاندیشد.

image

انتشار به‌روزرسانی نرم‌ افزاری اندروید 8.0 اوریو برای پرچم‌دار نوکیا 8 به‌تازگی آغاز شد. جوهو سرویکاس، مدیر ارشد محصول HMD، این خبر را در حساب شخصی توییترش رسما تأیید کرد. او در این توییت مدعی شده که HMD برای بازخوردها و نظرات کاربرانش اهمیت ویژه‌ای قائل است و همه آن‌ها را در نسخه نهایی مورد توجه قرار داده است. سرویکاس گفته است که همه ویژگی‌ها و قابلیت‌های این نسخه تازه برای نوکیا 8 یک بار دیگر تحت بررسی قرار گرفته و بازبینی شده است و از امروز برای همه گوشی‌های مذکور منتشر می‌شود.

هنوز هیچ تاریخ معینی برای به‌روزرسانی سایر گوشی‌های نوکیا به اندروید 8.0 اوریو در دسترس نیست اما احتمالا به زودی شاهد خواهیم بود که همگی به تازه‌ترین نسخه سیستم عامل گوگل ارتقا می‌یابند چراکه سال 2017 دیگر رو به اتمام است و HMD هم اصرار دارد همه گوشی‌های تازه‌اش را تا پیش از آغاز سال 2018 به اوریو به‌روزرسانی کند.

اگر از دارندگان پرچم‌دار نوکیا 8 هستید به شما تبریک می‌گوییم. نظر خودتان را درباره ارتقای نرم افزاری به اندروید 8.0 اوریو حتما با ما در میان بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۶/۹/۲۶
دوربینش چون کارل زایس نیست خیلی آرمانی نیست
چراغ نوتیفیکیشن و شارژ نداره

مهدی

۱۳۹۶/۹/۴
دادا میشه مشکلاشو بگی ما هم پشیمون شیم؟

Reza

۱۳۹۶/۹/۴
براي جى بشيمونى؟

انوشیروان

۱۳۹۶/۹/۴
واسه نوکیا3 چند روز پیش آپدیت امنیتی ارائه شد. گفته بودن به 7.1.2 هم آپدیت میشه که هنوز نشده.

HakhamaneshS

۱۳۹۶/۹/۴
ما ک از خرید نوکیا 6 بسی پشیمونیم. کاش نوکیا 7 اروزن بیاد تا بشه بخرمش