خانهاخبار
بزرگترین ایستگاه شارژ تسلا راه‌اندازی شد

بزرگترین ایستگاه شارژ تسلا راه‌اندازی شد

بزرگترین ایستگاه شارژ تسلا که در حال حاضر بزرگترین ایستگاه شارژ خودرو در دنیاست تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.
۱۳۹۶/۸/۱۰

تا دیروز بزرگترین ایستگاه شارژ خودرو تسلا با بیست جایگاه شارژ در نروژ بود. این شرکت همچنین در حال ساخت چند ایستگاه دیگر با همین ظرفیت در کالیفرنیا است. همچنین خبرهایی از ساخت یک ایستگاه با چهل جایگاه در منطقه‌ای مابین لاس‌وگاس و لس‌آنجلس وجود دارد.

ایستگاه سوپرشارژر تسلا در نروژ

اما حالا بزرگترین ایستگاه سوپرشارژ کمپانی خودروسازی تسلا با ۵۰ جایگاه شارژ خودروهای الکتریکی پلاگ‌این (Plug-In)‌ در گاراژ زیرزمینی در شانگهای چین آماده بهره‌برداری است.

image

این ایستگاه در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته باز بوده و Jason Mann دارنده تسلا مدل S، از جمله کسانی بوده است که از سرویس این ایستگاه استفاده کرده و تصاویری نیز از آن ارسال کرده است.

همانطور که در تصویر مشخص است Mann در ایستگاه تنهاست و ایستگاه بسیار خلوت به نظر می‌رسد. هرچند خود او اظهار دارد بیرون از ایستگاه بسیاری از مشتریان منتظر ورود برای شارژکردن خودرو خود بودند قبل از اینکه این ایستگاه افتتاح گردد ساکنین شانگهای می توانستند از ایستگاه‌های کوچک در شهر خودرو خود را شارژ کنند اما تعداد این ایستگاه‌ها اصلا کافی نبود. Mann معتقذ است این ایستگاه بزودی مملو از خودروهای تسلا خواهد شد و اکثر مردم برای شارژ خودروهای خود به این ایستگاه خواهند آمد.

تسلا قبلا اعلام کرده بود که تا آخر سال 2017، هزار جایگاه شارژ خودرو را در این کشور راه‌اندازی خواهد کرد و این ایستگاه جدید نشان می‌دهد که این وعده ممکن خواهد بود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)