خانهاخبار
گوشی HTC U11 Plus در TENAA دیده شد

گوشی HTC U11 Plus در TENAA دیده شد

کمپانی تایوانی HTC قصد دارد تا از پایان سال 2017 دو نسخه دیگر از سری U11 معرفی کند. U11 Plus احتمالا پرچم‌دار تازه این سازنده است که از طراحی مدرن «تمام صفحه» بهره می‌برد و باتری بزرگ‌تری دارد.
۱۳۹۶/۸/۱

یک گوشی HTC با شناسه 2Q4D200 و موسوم به U11 Plus در پایگاه TENAA، رگولاتوری چین، دیده شد. این گوشی از نظر طراحی ظاهری شبیه U11 Plus به نظر می‌رسد و صفحه نمایش آن ظاهرا «تمام صفحه» است. از طرفی مشخصات پنل نمایش آن در اسناد TENAA کاملا مطابق اطلاعات U11 درج شده است.

گوشی HTC 2Q4D200 صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 دارد و در دو نسخه با مقدار رم 4 و 6 گیگابایت تولید می‌شود. این دو نسخه به ترتیب به پردازنده‌های 8 هسته‌ای با قدرت فرکانس 1.9 و 2.36 گیگاهرتز مجهز می‌شوند. حافظه داخلی این نسخه‌ها هم 64 و 128 گیگابایت گزارش شده است.

image

این مدل به دوربین اصلی با یک لنز 12 مگا پیکسلی در پنل پشتی مجهز شده و حسگر اثرانگشت هم زیر آن قرار گرفته است. همچنین یک حسگر 8 مگا پیکسلی در پنل جلو تعبیه شده است تا تصاویر سلفی را ثبت کند.

گوشی HTC 2Q4D200 قرار است به‌صورت پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو مجهز شود و ظرفیت باتری‌اش 3830 میلی‌آمپر باشد. ابعاد این مدل 153.99 × 75.99 × 9.2 میلی‌متر است و 170 گرم وزن دارد. با توجه به این ارقام می‌توان به شباهت U11 و U11 Plus دریافت چراکه طول و عرض آن‌ها کاملا برابر است. همان‌طور که گفتیم، باتری این مدل تازه 3830 میلی‌آمپر است. با توجه به افزایش اندازه و ظرفیت باتری، افزایش ضخامت بدنه گوشی هم توجیه می‌شود. پایگاه TENAA همچنین مدعی شده است که این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سفید معرفی می‌شود.

البته این اولین بار نیست که شاهد انتشار تصاویر و مشخصات گوشی HTC 2Q4D200 هستیم. این مدل سه هفته پیش هم در وب‌سایت China Compulsory Certification (سازمان مجوزهای الزامی چین) دیده و به قابلیت شارژ سریع آن اشاره شده بود.

تصویری که پایگاه TENAA از گوشی U11 Plus منتشر کرده است، شبیه اغلب تصاویری به نظر می‌رسد که قبلا هم در فضای وب منتشر شده بودند. نکته جالب اینجاست که مشخصات فنی منتشرشده توسط این پایگاه با آنچه تابه‌حال در شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف درباره گوشی تازه اچ تی سی دیده بودیم، کمی متفاوت است. ممکن است TENAA در معرفی برخی ویژگی‌ها خطا کرده باشد. به همین خاطر امیدواریم فهرست اطلاعاتش را به‌زودی تصحیح کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۸/۲
هنگ تی سی و دیگر هیچ :دی

سعید

۱۳۹۶/۸/۱
خداییش بنجول ترین‌برند بازار هنگ تی سی ه

مانی

۱۳۹۶/۸/۱
ایول داره خداییش، بی‌نقص، مثل همیشه ♥