خانهاخبار
کمپانی Legend از مجموعه آیفون 10 مزین‌شده به الماس را رونمایی کرد

کمپانی Legend از مجموعه آیفون 10 مزین‌شده به الماس را رونمایی کرد

کمپانی Legend از برند‌های لوکس‌ساز تلفن‌همراه است و اینبار برای چندمین بار سراغ اپل رفته‌است. Legend آیفون 10 را با بکار بردن قطعات الماس و طلا بسیار مجلل‌تر از همیشه کرده‌است.
۱۳۹۶/۷/۲۸

اپل ایفون X را در ماه سپتامبر معرفی نمود و قرار است از سوم نوامبر عرضه‌شود؛ ولی اگر قیمت ۹۹۹ و ۱۱۴۹ دلاری برایتان زیاد به نظر نمی‌رسد؛ بهتر است نگاهی هم به نسخه‌های ویرایش‌شده‌اش توسط کمپانی فنلاندی Legend بیاندازید. این کمپانی نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آیفون X را همراه با تکه‌های الماس در پنل‌پشتی و لبه‌های طلایی برای تجملاتی‌تر کردن به فروش می‌رساند. 

ارزان‌ترین نسخه که Aurum نام دارد، با قیمت ۲۹۵۰ یورو وارد بازار می‌شود. تفاوت این نسخه با مدل اصلی ایفون X روکش طلای ۲۴ عیار، یک مروارید بر روی لوگو و لبه‌هایی از جنس طلای ۱۸ عیار است. 

نسخه Fusion Edition دارای یک لایه فیبر کربن طلاکوب در وسط قابی از جنس نقره‌ و رودیم و پلاتین است. به علاوه می‌توانید این نسخه را با چرم و یا چوب‌ طرح‌دار بجای فیبر کربن سفارش دهید. 

هنوز تحث تاثیر قرار نگرفته‌اید؟ بگذارید سری Momentum را معرفی کنیم. این سری دارای یک الماس ۰.۳ قیراطی واقعی قرمز رنگ با نمره VVS1 در پشت دستگاه به اضافه چندین شی مجلل دیگر است. 

در آخر، ورژن Lu Edition نیز وجود دارد که حاشیه ها و لوگو اپل با الماس‌های‌ واقعی و با نمره VVS1 و عیار ۱۰.۷۰ روکش شده‌است. کمپانی Legend قیمت سری Lu Edition را اعلام نکرده‌ و مدعی است این نسخه سفارشی‌ است. 

لازم به ذکر است تمامی آیفون X های ۲۵۶ گیگابایتی این شرکت با جعبه و بقیه محتویات لوکسی از جمله ایرپاد‌های طلایی ۲۴ عیار، کیف چرمی و گواهی اصالت‌ کالا تحویل مشتری داده می‌شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Hadis

۱۳۹۶/۸/۶
واس المینیومی کاور میگیرن دیگ اینکه هیچی?

P.H

۱۳۹۶/۷/۲۹
صد در صد:)

kitcha

۱۳۹۶/۷/۲۹
یعنی یه ایرانی اینو سفارش بده باز میره واسش کاور میگیره:))))

hsd

۱۳۹۶/۷/۲۸
افت پول فقط