خانهاخبار
تایید انتشار اندروید اوریو برای سری K8 لنوو در سال آینده

تایید انتشار اندروید اوریو برای سری K8 لنوو در سال آینده

کمپانی لنوو به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد سری K8 را به اندروید 8.0 اوریو به‌روزرسانی کند، اما این به‌روزرسانی احتمالا بعد از انتشار نرم‌افزار مذکور توسط سایر سازندگان و در ماه‌های ژوئن و ژوئیه منتشر می‌شود.
۱۳۹۶/۷/۲۷

​لنوو به‌تازگی در صفحه پشتیبانی و در قسمت برنامه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری آینده‌اش، تغییراتی ایجاد کرده است. این کمپانی تأیید کرد که قصد دارد همه گوشی‌های سری K8 را ازجمله K8 Note و K8 Plus به اندروید 8.0 اوریو به‌روزرسانی کند. البته خبر ارتقای دستگاه‌ها به تازه‌ترین نسخه نرم‌افزاری سیستم عامل همیشه خبر خوشحال‌کننده‌ای محسوب می‌شود اما ظاهرا این سازنده قادر نخواهد بود در زمره اولین سازندگانی قرار گیرد که قرار است محصولاتشان اعم از گوشی و تبلت را به اوریو به‌ر‌وزرسانی کنند. لنوو معتقد است که اندروید اوریو احتمالا در ژوئن سال 2018 برای گوشی K8 منتشر خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود K8 Note و K8 Plus هم در ماه ژوئیه آن را دریافت کنند.

image

این خبر ممکن است بسیاری از کاربران گوشی‌های مذکور را خوشحال کند اما لازم است بگوییم که کمپانی گوگل هم احتمالا تا آن زمان موفق می‌شود نسخه تازه‌ای از سیستم عاملش را معرفی و در برخی کانال‌های آزمایشی‌اش منتشر کند. با توجه به این برنامه به‌روزرسانی از سوی لنوو می‌توان حدس زد که سری K8 قرار است حداقل یک نسخه نسبت به گوشی‌های گوگل و برخی دیگر از سازندگان نامی، عقب بیفتند مگر اینکه این سازنده چینی تصمیم بگیرد به برنامه‌اش سرعت ببخشد و اندروید 9 را بلافاصله پس از انتشار رسمی‌اش برای سری K8 هم مهیا کند. از طرفی شرایط و مقتضیات کنونی کمپانی لنوو احتمال این فرضیه را بسیار کم نشان می‌دهد. به همین خاطر حدس می‌زنیم اندروید نوقا نسخه 7.0 حداقل به مدت یک سال تازه‌ترین سیستم عامل ارائه شده برای خانواده K8 باقی بماند.

image

سری گوشی‌های K8 لنوو در سپتامبر سال جاری میلادی با سیستم عامل پیش‌فرض اندروید نوقا رسما معرفی شدند. این سری درواقع شامل سه گوشی میان رده با سه قیمت متفاوت است که مشخصات فنی و داخلی‌شان هم با توجه به این قیمت‌ها توجیه می‌شود. K8 ارزان‌ترین نسخه سری مذکور صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 72 دارد و از پردازنده مدیاتک مدل Helio P20 قدرت می‌گیرد. این گوشی همچنین به 3 گیگابایت رم مجهز شده است. در مقابل آن نسخه‌های K8 Plus و K8 Note صفحه نمایش‌های به ترتیب 5.2 و 5.5 اینچی با وضوح تصویر مشابه 1920 در 1080 دارند. K8 Plus از پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک Helio P25 قدرت می‌گیرد و K8 Note به پردازنده مدیاتک Helio X23 با CPU 10 هسته‌ای و قدرت فرکانس حداکثر 2.3 گیگاهرتز مجهز شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)