خانهاخبار
تبلت Galaxy Tab Active 2 به دکمه بیکسبی مجهز می‌شود

تبلت Galaxy Tab Active 2 به دکمه بیکسبی مجهز می‌شود

سامسونگ قصد دارد تبلت Galaxy Tab active 2 را از سری دستگاه‌های تنومند و مقاوم Active معرفی کند. این دستگاه بارها در خبرها و گزارش‌ها دیده شده و مجوز FCC هم دریافت کرده است. حالا راهنمای کاربری آن منتشر شده است و وجود برخی از این ویژگی‌ها را تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۷/۲۶

احتمالا باخبر هستید که سامسونگ مدت‌هاست در تلاش است نسخه تازه‌ای از تبلت‌های تنومند سری Galaxy Tab Active را معرفی کند. درواقع این تبلت که Galaxy Tab Active 2 نام دارد، پیش‌تر مجوز FCC، کمیسیون ارتباطات آمریکا، دریافت کرد و چندی پیش هم در پایگاه‌های بنچمارک متعددی دیده شد.

image

حالا برخی اطلاعات و مشخصات تبلت مذکور رسما مورد تأیید قرار گرفتند. طبق دیاگرام راهنمای کاربر این تبلت که حالا در فضای وب در دسترس عموم قرار گرفته است، Galaxy Tab Active 2 هم مانند تازه‌ترین گوشی‌های سامسونگ به بیکسبی مجهز می‌شود. ممکن است تصور کنید این تبلت احتمالا از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می‌کند اما منظور ما دقیقا دکمه اختصاصی فیزیکی آن است که در کناره فریم تعبیه می‌شود. در این تصاویر همچنین شاهد هستیم که باتری این تبلت به‌صورت قابل تعویض توسط کاربر در نظر گرفته شده است.

image
image

سایر نکته‌ها و ویژگی‌های قابل توجه در این تصاویر شامل قلم S، حسگر اثرانگشت و پورت USB type-C می‌شود.

بر اساس فهرست پایگاه بنچمارک Geekbench، Galaxy Tab Active 2 از پردازنده اگزینوس 7870 قدرت می‌گیرد و صفحه نمایش 8 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 800 دارد. این تبلت به 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده  است و سیستم عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شود. همچنین دوربین اصلی و سلفی آن احتمالا به‌ترتیب 8 و 5 مگا پیکسلی هستند.

image

رولاند کوانت، فاش کننده معروف، چندی پیش تصویر رندرشده‌ای به همراه برخی مشخصات Galaxy Tab Active 2 را در حساب شخصی توییترش منتشر کرد. او در این توییت مدعی شد که تبلت مذکور گواهی مقاومت در مقابل آب IP68 دریافت کرده و میزان روشنایی صفحه‌اش معادل 480 نیت است. او همچنین گفته این تبلت مناسب فعالیت‌هایی با تمرکز بر کسب‌وکار و تجارت طراحی شده است. ویژگی قلم S هم در توییت کوانت دیده می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)