خانهاخبار
پرچمدارهای Pixel 2 و Pixel 2 XL از 25 سطح برای کنترل صدا بهره می‌برند

پرچمدارهای Pixel 2 و Pixel 2 XL از 25 سطح برای کنترل صدا بهره می‌برند

گوگل در گوشی‌های جدید Pixel 2 و Pixel 2 XL به سطوح حجم صدای دستگاه افزوده است. این شرکت اعلام کرده است که این کار را برای کنترل بیشتر بر مدیریت رسانه‌های پخش شده بر روی گوشی انجام داده است.
۱۳۹۶/۷/۲۶
image

گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL از گوگل از 25 سطح صدایی برخوردارند که ده عدد بیشتر از گوشی‌های قبلی این شرکت است که از اندروید قدرت می‌گرفتند. این تغییر که در ابتدا توسعه دهندگان XDA آن را مشاهده کردند به نظر مرتبط با نسخه‌ی مشخصی از OS است که در آخرین پرچمدارهای این شرکت در حال اجرا است و به نظر در نسخه‌‌های دیگر اندروید 8 موجود نیست. از جمله نتایج مستقیم این تغییر می‌تواند این باشد که تغییر سطح صدای رسانه‌ها بر روی گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL با دکمه‌های روی سخت‌افزار کمی آهسته‌تر صورت می‌گیرد اما با این‌حال کاربران از کنترل بیشتری بر تجربه‌ی چند رسانه‌ای خود برخوردارند.

کنترل پیشرفته صدا یکی از آن جنبه‌هایی است که نسخه‌های خالص اندروید نسبت به دیگر رقبای خود از آن بی بهره بوده‌اند؛ بسیاری از سازندگان تجهیزات اصلی همچون سامسونگ و OnePlus مدتیست رویکردهای بهتری برای مدیریت صدای رسانه را پیشنهاد کرده‌اند. آنها سطوح حجم صدا را افزایش داده‌اند که کاربران ازاین‌رو بتوانند انتخاب‌های بیشتری در اختیار داشته باشند و همچنین بتوانند در موقعیت‌های به شدت ویژه بهتر از آن استفاده کنند. به نظر می‌رسد گوگل در حال حاضر تا درجه‌ای به این مهم دست یافته است، هرچند که این شرکت ظاهرا تعداد اعلان‌ها و سطوح حجم صدا در هنگام تماس را افزایش نداده است و هنوز به ترتیب، 7 و 6 است. افرادی که با نصب کردن چیزی شبیه به فریمورک Xposed و استفاده از ماژول‌های متنوع آن برای بهبود تجربه‌ی کاربری چندان علاقه‌ای به تغییر دستگاه‌های اندرویدی خود ندارند، همچنان می‌توانند اپلیکیشن‌های متنوعی از Google Play دانلود کنند که با استفاده از آنها کنترل بیشتری برای سطح حجم صدای رسانه‌ی خود داشته باشند، هرچند که هیچکدام از آنها بدون دسترسی root قادر نخواهند بود که بطور کامل در سیستم عامل ادغام و یکپارچه شود. قرار است Pixel 2 اواخر این هفته به دست مشتریان برسد، در حالی که Pixel 2 XL ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۷/۲۹
خدا کنه کیفیتش مثل هنگ تی سی نباشه که باید فاتحه گوشی رو خوند.هرچند بنجول ساز فقط نقش کارگر رو داشته ولی بازم ممکنه گند بزنه مثل پیکسل ۱

yashar2080

۱۳۹۶/۷/۲۶
تمامی شواهد و قرائن هم نشون میده این گوشی ساختش از کجا نشات گرفته:))))))