خانهاخبار
نتایج بنچمارک پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

نتایج بنچمارک پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

نتایج بنچمارک پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال امروز روی وب‌سایت Geekbench منتشر شد. فهرست اطلاعات مندرج در این پایگاه نشان می‌دهد که نسل تازه پیکسل در مقایسه با سایر پرچم‌داران رقیبش، عملکرد قابل قبولی دارد.
۱۳۹۶/۷/۲۲

کمپانی گوگل دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را 12 مهر رسما معرفی کرد و همان‌طور که می‌دانید، کیفیت دوربین در این دوگانه هم مانند نسل قبلی به‌عنوان قوی‌ترین مزیت آن‌ها شناخته می‌شود. درواقع دوربین پیکسل 2 ایکس ال موفق شد بالاترین امتیاز را در رده‌بندی وب‌سایت DXOMark کسب کند اما ممکن است هنوز هم این سوال پیش بیاید که عملکرد این دوگانه در آزمایش‌های بنچمارک چگونه خواهد بود.

image

خبر خوش آنکه حالا پاسخ به این پرسش مهم هم در دسترس قرار گرفته و پایگاه Geekbench نتایج بنچمارک گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال را منتشر کرده است. این گوشی‌ها به پردازنده توانمند کوالکام اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده‌اند و مشخصا عملکرد بسیار خوبی نشان می‌دهند. فهرست مشخصات این وب‌سایت نشان می‌دهد که هر دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در آزمایش تک هسته‌ای امتیاز مشابه 1918 را کسب کرده‌اند.

image

از طرف دیگر، امتیاز آزمایش چند هسته‌ای آن‌ها کمی متفاوت است. پیکسل 2 توانسته است در این آزمایش امتیاز 6282 را کسب کند درحالی‌که امتیاز پیکسل 2 ایکس ال کمی بالاتر و معادل 6316 گزارش شده است. این دو گوشی در مقایسه با سایر پرچم‌دارانی که به اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده‌اند ازجمله Galaxy S8 سامسونگ (تک هسته‌ای: 1929، چند هسته‌ای: 6084)، One Plus 5 (تک هسته‌ای: 1963، چند هسته‌ای6687) و Xperia XZ Premium سونی (تک هسته‌ای: 1943، چند هسته‌ای: 5824) عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند. حتی HTC U11 هم که توسط همان سازنده گوشی‌های پیکسل ساخته شده، امتیازی در همین حدود کسب کرده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۷/۲۴
بدون شک زشت ترین پرچمدار امسال همینه

محمد

۱۳۹۶/۷/۲۳
خیلی گوشیهای عالی هستش . مخصوصا ارتقا نرم افزاری . ولی قیمتش خیلی بالاس حتی الان پیکسل نسل اولش از ایفون هم بیشتره . قیمتش یکم منطقی تر بود قطعا میخریدم قطعا

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۲۲
نتایج و امتیازات مرجع رسمی بنچمارک تلفن همراه گوگل پیکسل 2 نشان دهنده اون هست که با تلفن همراهی طرف هستیم که حداعقل هرگز حریف اپل A11 نخواهد شد و میشه گفت یکی هست با تلفن همراه های اندرویدی جدید بازار و در آخر در بدبینانه ترین حالت ممکن از نظر پشتبانی بروز رسانی و ارتقای نرم افزار اندروید و در نتیجه تاحدودی زیاد عملکردمثبت عالی خواهد بود