خانهاخبار
فکتوری ایمیج‌های اندروید 8 برای پیکسل‌ها و نکسوس‌ها منتشر شد

فکتوری ایمیج‌های اندروید 8 برای پیکسل‌ها و نکسوس‌ها منتشر شد

پس از چهار نسخه آزمایشی، گوگل بالاخره دست به انتشار نسخه نهایی اندروید 8 زد. به گفته گوگل این نسخه که به اندروید اوریو مشهور است، سریع‌تر و پایدارتر از نسخه‌های پیشین است و کاربران گوشی‌های پیکسل و نکسوس می‌توانند از هم اکنون فکتوری ایمیج‌های آن را دریافت و نصب نمایند.
۱۳۹۶/۶/۱
image

با اینکه گوگل اعلام کرده بود آپدیت جدید اندروید اوریو برای گوشی‌های پیکسل و نکسوس هنوز آماده نیست، این کمپانی خیلی زود فکتوری ایمیج‌های اندروید اوریو را منتشر کرد و در دسترس کاربران قرار داد.

همانطور که می‌دانید دانلود فکتوری ایمیج‌های اندروید تنها از طریق وبسایت گوگل امکان‌پذیر است و کاربران باید دستگاهشان را به صورت دستی فلش نمایند؛ با این حال ممکن است گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال زودتر از انتظار اندروید اوریو را از طریق وای‌فای دریافت کنند و نیازی به دانلود فکتوری ایمیج‌ها نداشته باشند.

با توجه به اینکه معمولا گوگل نسخه جدید اندروید را به صورت تدریجی برای کاربران منتشر می‌کند، ممکن است دریافت این به‌روزرسانی چند روز تا چند هفته برای نکسوس‌داران و کاربران گوشی‌های پیکسل طول بکشد.

  • Pixel
  • Pixel XL
  • Nexus 6P
  • Nexus 5X
  • Pixel C
  • Nexus Player

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که حجم آپدیت نسخه جدید برای گوشی‌هایی که عضو بتا پروگرام اندروید هستند، حدود 50مگابایت است و از هم اکنون می‌تواند نسخه نهایی اندروید 8 را به صورت OTA دریافت کنند.

جالب است بدانید کمی پس از انتشار اندروید اوریو، نسخه بتای جدید این سیستم عامل نیز در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته است و اعضای بتا پروگرام اندروید امکان نصب آن را دارند. همچنین گوگل اعلام کرده‌ است مشکلی که در دقایق اولیه برای دریافت این به‌روزرسانی وجود داشت اکنون حل شده است و توسعه دهندگان می‌توانند با خیال راحت آن را نصب نمایند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)