خانهاخبار
آغاز انتشار اندروید نوقا برای (Galaxy A5 (2017

آغاز انتشار اندروید نوقا برای (Galaxy A5 (2017

ظاهرا سامسونگ هر روز در حال انتشار به‌روزرسانی‌ تازه برای دستگاه‌های هوشمند تازه‌اش است. پس از (Galaxy A7 (2017 امروز نوبت به (Galaxy A5 (2017 رسید که به نوقا به‌روزرسانی شود.
۱۳۹۶/۵/۲۱

سامسونگ مدتی پیش به‌روزرسانی نرم‌افزاری و ارتقا به اندروید نوقا را برای Galaxy A7 (2017) منتشر کرد. این کمپانی حالا قرار است گوشی‌های Galaxy A5 (2017) را هم به اندروید نوقا به‌روزرسانی کند. حجم این به‌روزرسانی حدودا 1.3 گیگابایت است و در حال حاضر در روسیه در دسترس تمام دارندگان گوشی مذکور قرار گرفته.

image

لاگ تغییرات این به‌روزرسانی هم مانند لاگ تغییرات اخیر Galaxy A7 (2017) است. در این به‌روزرسانی تازه، رابط کاربری نوسازی شده، دکمه‌های تنظیمات سریع و تجربه چند پنجره هم به Galaxy A5 (2017) اضافه شده است. البته ویژگی Dual Messenger در این فهرست دیده نمی‌شود و هنوز نمی‌دانیم که در این به‌روزرسانی تازه شاهدش خواهیم بود یا خیر. برای اطلاعات بیشتر باید منتظر بمانیم تا فایل مذکور در سرتاسر نقاط جهان منتشر شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Himalay_a

۱۳۹۷/۲/۷
بعد از آپدیت اندروید،برای رفع باگ باید ریست فکتوری کنی،
قبلش هم پشتیبان بگیر.

Ramin

۱۳۹۶/۷/۳۰
با سلام
من حدود ۴ماهه که A5 2017 رو خریدم و کاملا راضی بودم ولی از وقتی به اندروید ۷ ارتقاش دادم واقعا کند شده و بارها هنگ میکنه
لطفا شما اشتباه منو تکرار نکنید

مهدی بیابانی

۱۳۹۶/۶/۲۷
سلام گوشی a5 دارم ولی اپدیتش چرا نمیاد؟ راهنمایی لطفا

Mrh

۱۳۹۶/۶/۱۴
ما وقتی تازه گوشی رو خریدیم باید یه مدتی از اندروید ۶ استفاده کنیم نباید دو ماه بعد برامون آپدیت بیاد که

Mrh

۱۳۹۶/۶/۱۴
سونی فکر کردین چی داره که بخواد آپدیت بشه همیشه یک شکله و تکراری