خانهاخبار
سامسونگ و لینکدین با دستیار Bixby به کمک موقعیت شغلی شما می‌آیند

سامسونگ و لینکدین با دستیار Bixby به کمک موقعیت شغلی شما می‌آیند

دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ که عمر کمی دارد، برای پیشرفت خود این بار با سرویس لینکدین شما هماهنگ خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۱۸

در حال حاضر پیوستن و هماهنگی با شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین بخشی از برنامه‌ی سامسونگ برای پیشبرد دستیار شخصی Bixby روی جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار خود یعنی گلکسی S8 و S8+ است. دستیار هوشمند Bixby به کاربران این گوشی‌ها، این امکان را می‌دهد تا به تقویم جاری لینکدین خود دسترسی داشته باشند، جلسات کاری خود در طول روز را چک کنند و هم‌چنین از آخرین اخبار روز مطلع شوند.

قبل از یک قرار ملاقات کاری، لینکدین با نوتیفیکیشنی اطلاعات مربوط به افرادی که درجلسه با آن‌ها ملاقات خواهید کرد را ارسال می‌کند. بیکسبی نیز با اتصال به پروفایل لینکدین‌تان به شما کمک می‌کند تا پیش زمینه‌ای از جلسات خود داشته باشید. بعد از پایان جلسه نیز می‌توانید در تب People You Met لینکدین، یادداشت‌هایی  پیرامون آن‌چه در جلسه گذشت، برای خود بنویسید. اطلاعاتی که قبل و بعد از یک قرار کاری در این یادداشت‌های خود ارائه می‌دهید، به شما کمک کند تا بفهمید چرا یک معامله جوش می‌خورد یا به شکست می‌انجامد.  

image

لینکدین و  Bixbyبا مشارکت یک‌دیگر به شما امکان مشاهده‌ یک روند از اتفاقات شغلی شما را به صورت یک خط داستانی می‌دهند تا شما کاملا در جریان آخرین اخبار روز و وقایع مربوط به حرفه‌ خود قرار می‌گیرید. این خط داستانی درواقع اخبار و مطالبی هستند که با استفاده از الگوریتم‌هایی بر حسب علاقه‌ی شما تنظیم می‌شوند.

پس اگر از کارهای فوق‌العاده‌ایی که Bixby می‌تواند برای‌تان انجام دهد و پیش از این آن‌ها کارها از دست گوگل، سیری، کورتانا، الکسا و دیگر دستیاران هوشمند برنمی‌آمد، حیرت کرده‌اید و صاحب دستگاهی مجهز به این دستیار دیجیتال هستید، بهترین کار این است که از همین الان برای پیشرفت در حرفه‌تان و تکمیل پروفایل خود در لینکدین تلاش کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۸
چی میشه وقتی اپدیت بشه