خانهاخبار
نخستین تصاویر واقعی از گلکسی نوت 8

نخستین تصاویر واقعی از گلکسی نوت 8

حال که تقریبا تمام مشخصات و ویژگی‌های گلکسی نوت 8 را می‌دانیم، تنها دیدن رندر‌ها کفایت نمی‌کند و دیدن عکس‌های واقعی از مدل اولیه واجب است. حال این تصاویر منتشر شده‌اند و مثل همیشه با قسمت‌‌های تار تصویر، آدرس سایت، متن و آی‌دی های مزاحم پروتوتایپ روبرو هستیم.
۱۳۹۶/۵/۱۶
image

تصاویر حرف چندانی برای گفتن ندارند و تنها تاییدی بر اطلاعات لو رفته‌ای هستند که تا کنون از نوت 8 منتشر شده. قابلیت Always On Display یا نمایشگر همیشه روشن مثل پرچمدار حال حاضر شرکت عمل می‌کند و شامل دکمه حساس به فشار زیر صفحه هم می‌شود و می‌تواند نشانی از به کارگیری قابلیت تشخیص فشار (شبیه به 3D تاچ) در تمام نمایشگر باشد.

S Pen هم در تصاویر وجود دارد که در ظاهر هیچ تفاوتی با قلم نوت 7 ندارد، در واقع شایعات مبنی بر سخت‌افزار یکسان این قلم‌ها با نوت 7 است که به معنی 4096 سطح حساسیت فشار و کارکرد صحیح زیر آب است.

این تصاویر امروز گرفته شده‌اند و گفته می‌شود تعدادی اسکرین شات هم موجود است که منتشر نشده. نوت 8 در تاریخ 23 آگوست برابر با 1 شهریور معرفی می‌شود و فرصت بسیاری برای تصاویر بیشتر باقی‌مانده است. تا آن زمان برای کسب اطلاعات بیشتر مروری بر تمام شایعات پیرامون سامسونگ گلکسی نوت 8 را فراموش نکنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (53 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۲۴
تاسف برات چیز دیگه ای نمی تونم بگم???

Keyhan

۱۳۹۶/۵/۲۱
اچ تی سی 10. بی نقص ترینو عالی ترین گوشی که داشتمو دیدمو شنیدم!

Nima

۱۳۹۶/۵/۱۹
آقا این سامهنگ چیه بهش چسبیدین ول نمی کنین ول کنین این سامهنگ آشغال رو برید حتما از نمایندگی هوآوی بزرگوار و عالی مرتبه گوشی های فوق‌العاده زیبا و متنوع و مقرون به صرفه بخرید حالا میدونم اون سامهنگیها میان هی دیسلایک میزنن بزنین طرفداران هوآوی بزرگوار لایک رو بکوبن زودباشین بکوبین اون لایک قشنگه رو تا این سامهنگ رو ورشکسته کنیم دیگه گوشی بانام پایین رده که اسمش رو گذاشته پرچمدار اس هنگ 8 تولید نکنه بزنین لایک قشنگه رو??????✌️✌️✌️

رایان

۱۳۹۶/۵/۱۹
Note 8 با اینکه یه فبلت 6.3 اینچیه ولی هنوز هم از galaxy u ultra گوشی فول کپی هنگ‌تی‌سی با صفحه 5.7 اینچی کوچکتره :))))))))))) یه شرکت ورشکسته تکنولوژیش در حدیه که روی آجر با اندازه در حد تبلت صفحه 5.7 گذاشته و سامسونگ با نهایت ظرافت روی گوشی که همچنان از galaxy u ultra کوچکتره؛ صفحه 6.3 اینچی گذاشته! خوشبختانه مردم کشورهای پیشرفته این موضوع رو درک میکنن و فروش سامسونگ بیشتر از سایر شرکت هاست و هنگ‌تی‌سی هم به خاطر تولید همچین گوشی های ضعیفی در حال ورشکستگی هست :)))))) در ضمن Note8 از نظر درازی به درازترین گوشی تاریخ one max که اون هم صفحش کوچکتر از 6.3 اینچ بود نمیرسه :))))))

Mahrad

۱۳۹۶/۵/۱۹
میشه لطفا اونایی که انقد از سامسونگ بد میگن آخرین مدل گوشی سامسونگی که داشتن رو بگن و اسم گوشی فعلی خودشون رو هم ذکر کنن تا ما هم در جریان قرار بگیریم که اینا از چه گوشی هایی استفاده میکنن که نوت ۸ انقد در مقابلشون خوار و خفیفه؟