خانهاخبار
آیفون 8 از اواخر امسال عرضه خواهد شد؛ رنگ سفید را فراموش کنید!

آیفون 8 از اواخر امسال عرضه خواهد شد؛ رنگ سفید را فراموش کنید!

اگرچه شرکت اپل از آیفون 8 به همراه آیفون 7s و آیفون 7s Plus در ماه سپتامبر رونمایی خواهد کرد، عرضه این مدل احتمالاً تا ماه اکتبر یا اوایل نوامبر آغاز نمی‎شود.
۱۳۹۶/۵/۵

وب‎سایت Mac Otakara به نقل از منابع مطلع در زنجیره تأمین شرکت اپل، اعلام کرده است که نزدیک‌ترین زمان ممکن برای عرضه آیفون 8 به بازار، سه ماهه اول سال مالی 2018 اپل خواهد بود. به عبارت بهتر، این مدل در ماه اکتبر یا نوامبر وارد بازار می‌شود. گزارش جدید این وب‎سایت مبنی بر تأخیر در عرضه آیفون 8 با شایعات پیشین پیرامون این مدل هم‌جهت است. هرچند، علت مشخصی از سوی Mac Otakara برای تأخیر در عرضه آیفون پرچم‎دار جدید اپل اعلام نشده است.

هم‏چنین، Mac Otakara مدعی شده است که آیفون 8 در رنگ سفید عرضه نخواهد شد زیرا پنل‎هایی که برای جلوی گوشی پرچم‎دار جدید اپل تولید شده، مشکی رنگ است. مدتی پیش نیز، اعلام شده بود که آیفون 8 در رنگ‎بندی بسیار محدودی عرضه خواهد شد؛ با این‏حال، مشخص نشد که رنگ سفید نیز برای پرچم‎دار جدید اپل درنظر گرفته شده است یا اپل تصمیمی برای عرضه آیفون 8 با این رنگ ندارد.

هنگامی‌که اعلام شد آیفون 8 فاقد سنسور تشخیص اثرانگشت Touch ID خواهد بود، بسیاری گمان کردند که حسگر اثرانگشت به بدنه پشتی منتقل می‌شود یا در بهترین حالت، اپل آن‎را با نمایشگر ادغام خواهد کرد. با این‎حال، مدتی بعد اعلام شد که اپل تصمیم دارد تا حسگر اثرانگشت را با دکمه پاور ادغام کند؛ بدین شکل، دیگر نیازی به نگرانی بابت عدم امکان استفاده از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر وجود ندارد.

image

علی‌رغم ادعای موجود مبنی بر انتقال حسگر اثرانگشت به زیر دکمه پاور، وب‌سایت Mac Otakara مدعی شده است که چنین نخواهد شد و احتمال ادغام سنسور اثرانگشت با دکمه پاور بسیار کم است. با توجه به تصاویر به‌دست آمده از پنل جلوی گوشی آیفون 8، انتظار می‏رود که شایعات پیشین مبنی بر عرضه این مدل با سیستم تشخیص چهره صحت داشته باشد. هم‌چنین، دوربین FaceTime (دوربین سلفی) به سمت راست گوشی منتقل خواهد شد.

بهتر است به شایعات منتشر شده پیرامون آیفون 8، چندان امیدوار نباشید زیرا اپل آن‌ها را مورد تأیید قرار نداده است و نمی‌دانیم که این شایعه‎پردازیها تا چه اندازه به واقعیت مبدل خواهد شد. در سال‌های اخیر، شرکت اپل گوشی‌های آیفون را در هفته اول یا دوم ماه سپتامبر معرفی کرده است و در صورتی‌که امسال به آن متعهد باقی بماند، فاصله چندانی با زمان معرفی آیفون‎های جدید اپل نداریم.

آیفون 8، امسال تنها گوشی اپل نخواهد بود و کوپرتینویی‏ها، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس را نیز به همراه پرچم‎دار جدید خود معرفی خواهند کرد. این دو مدل، احتمالاً بدون تأخیر در ماه سپتامبر، معرفی و عرضه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۵/۵
اواخر 2017 یا اواخر 1396؟

Taylor

۱۳۹۶/۵/۵
طراحی iphone 7بیشتر می پسندم

حسام

۱۳۹۶/۵/۵
باز هم یک سون اس تکراری!! اپل با سر زبان انداختن آیفون ایت میخواد طراحی سخت افزاری و نرم افزاری سون اسو لاپوشونی کنه. بخوایم دقیق تر به سون اس نگاه کنیم تقریبا هیچ فرقی با آیفون سیکس نداره