خانهاخبار
مشکل جدید برای Essential پیش از عرضه اولین محصول به بازار

مشکل جدید برای Essential پیش از عرضه اولین محصول به بازار

معاون بازاریابی اسنشال، پیش از عرضه گوشی ماژولار جدید این شرکت از سمت خود کناره‌گیری کرده است.
۱۳۹۶/۴/۲۶

شرکت اسنشال، مدتی پیش اعلام کرد که با یک گوشی بدون حاشیه، وارد بازار می‌شود و در اواخر ماه می، گوشی بدون حاشیه این شرکت با نام اسنشال PH-1 به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی بدون حاشیه، از طراحی ماژولار برخوردار است و کاربران می‌توانند با اتصال ماژول‌های مختلف به اسنشال فون، قابلیت‌های گوشی‌هوشمند رده‌بالای خود را ارتقا دهند؛ اولین ماژولی که برای این گوشی معرفی شد، یک دوربین 360 درجه بود. با این‌حال، پیش از اینکه اسنشال فون به صورت رسمی عرضه شود؛ مدیران اجرایی شرکت Essential در حال کناره‎گیری از سمت خود هستند. به‎تازگی، معاون بازاریابی این شرکت، برایان والاس از سمت خود استعفا داده است.

image

خبر کناره‌گیری برایان والاس، به نشریه بیزینس اینسایدر در روز جمعه اعلام شده و معاون بازاریابی پیشین شرکت اسنشال، اکنون در سمت «مدیر ارشد بازاریابی» به i.am+ پیوسته است؛ این شرکت توسط یک موسیقی‌دان با نام Wil.i.am تاسیس شده است. البته جدایی مدیران ارشد یک شرکت و پیوستن آن‌ها با تصاحب سمت بالاتر در یک شرکت دیگر، رویه چندان غیرمعمولی نیست اما باید درنظر داشت که گوشی اسنشال PH-1 هنوز وارد بازار نشده است و همین موضوع باعث شده تا نگرانی‎هایی نسبت به سرنوشت محصولات این شرکت و حتی اسنشال وجود داشته باشد.

لازم به‎ذکر است که گوشی بدون حاشیه اسنشال PH-1، خرداد معرفی شد و اعلام شد که پس از 30 روز، اسنشال فون وارد بازار می‎شود. با این وجود، چندین هفته است که از موعد اعلام شده، می‌گذرد و گوشی پرچم‌دار اندی رابین وارد بازار نشده است. به این نکته نیز باید توجه کرد که پیش‌فروش گوشی، مدت‌هاست که آغاز شده و شرکت اسنشال، هنوز موفق نشده است تا سفارش مشتریان را به آن‌ها تحویل دهد.

پیش‌بینی می‌شود که مسائل کنترل کیفی، یکی از دلایل تأخیر در گوشی جدید اندی رابین باشد؛ با این وجود، مسائل مالی چندان در تأخیر در عرضه گوشی‌ جدید اسنشال تاثیرگذار نبوده است. اسنشال فون، محصولی است که با برچسب قیمتی 699 دلار و طراحی بدون حاشیه منحصر به فرد، می‌تواند به عنوان یکی از بهترین‌ گوشی‎های پرچم‌دار 2017 لقب بگیرد. البته، تاییدیه FCC برای اسنشال فون دریافت شده است و شاید شرکت اسنشال تا مدتی دیگر، گوشی پرچم‎دار جدید خود را وارد بازار نماید. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۴/۲۶
ای بابا اینا افتادن به جون هم انگار. گوشی عالی هست خدایی اجازه بدین بیاد شاید یه دوری زدیم باهاش