خانهاخبار
اندروید نوقا برای نسخه‌های 2017 گلکسی A7 و گلکسی A5

اندروید نوقا برای نسخه‌های 2017 گلکسی A7 و گلکسی A5

در اوایل سال جاری نسل جدید خانواده گلکسی A معرفی شدند که در کنار طراحی جدید و سخت افزار بهبود یافته، نقص کوچکی داشتند و آن هم استفاده از نسخه 6 سیستم عامل اندروید بود، در حالی که نسخه 7.0 یا اندروید نوقا در دسترس بود. اما به زودی دو مدل گلکسی A5 و A7 سری 2017 به نسخه هفتم اندروید به روز رسانی خواهند شد.
۱۳۹۶/۴/۲۵

با وجود اینکه نسل جدید گلکسی A7 و A5 هر دو در اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند، ولی سامسونگ این گوشی‌ها را با نسخه ششم اندروید یا همان مارشملو راهی بازار کرد. امروز خبر جدیدی منتشر شد که از به روز رسانی این دو گوشی به اندروید نوقا در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

بر اساس این خبر، به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای در حال تست اندروید نوقا بر روی هر دو مدل ذکر شده است و این دو مدل در وب‌سایت اتحادیه وای‌فای با اندروید ۷.۰ رویت شده‌اند. بنابراین، به زودی به روز رسانی نسخه هفتم اندروید برای گلکسی A7 و گلکسی A5 نسخه ۲۰۱۷ از راه خواهد رسید.

image

متاسفانه سامسونگ در حالی به روز رسانی اندروید ۷.۰ را ارایه می‌کند که تا چند مدت دیگر اندروید O یا نسخه هشتم به معرفی خواهد شد و دریافت به روز رسانی اندروید O برای این دو مدل را نامشخص می‌کند. با توجه به این که اکثر شرکت‌ها توجه خود را به آپدیت پرچم‌داران معطوف می‌کنند، امیدواریم که سامسونگ میان‌رده‌های سری A خود را هم به نسخه هشتم مجهز نماید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

حبیب

۱۳۹۶/۱۱/۱
امروز اول بهمن ماهه.من هنوز ابدیت اندروید ۷ رو گوشیم نیومده.واقعا مسخرس.واسه مدل پایین ترش اومده واسه من نیومده

شهريار

۱۳۹۶/۹/۱۳
دوستان چطور ميشه از نصب اندرويد 7 انصراف داد

الی حاتمی

۱۳۹۶/۹/۲
از گوشیم خیلی راضیم اما از وقتی به روزرسانی کردم نمیتونم از تم های خود سامسونگ استفاده کنم یعنی تم های سامسونگ دانلود نمیشه. باید چیکار کنن

Abilfaz

۱۳۹۶/۸/۱۵
سلام من حدود یک ماهه اندروید رو آپدیت کردم ۷ شده ولی شارژ شدنش از ۹۰ به بعد خییییییلی طول میکشه زود هم خالی میکنه! مورد دوم اینکه سرعت اینترنتم شدیدا افت کرده ودر حد 2g شده البته بعضی وقتا سر غیرت میاد!!! کس دیگه ای هم همچین مشکلی داشته؟ چیکار میشه کرد؟ میشه برگردونم اندروید ۶؟ اگه این کارو کنم درست میشه؟؟؟؟ ممنون

Mr.shahi

۱۳۹۶/۸/۱
سلام ببخشید من دوبار آپدیت ۷ رو دانلود کردم ولی وقتی ۱۰۰ درصد میشه خطا میده و از اول دان میکنه لطفا راهنمایی کنید