خانهاخبار
اضافه شدن 56 ایموجی جدید به یونیکد 10

اضافه شدن 56 ایموجی جدید به یونیکد 10

یونیکد 10 با سری جدیدی از شکلک‌ها از جمله زن با حجاب، مرد ریش‌دار، چندین مدل از حیوانات، غذاها و نوشیدنی‌های مختلف و … همراه است.
۱۳۹۶/۳/۳۱

استفاده از ایموجی‌ها به بخش جدایی‌ناپذیر شبکه‌های اجتماعی موبایلی و حتی پیامک‌های تلفن‌های همراه تبدیل‌شده است. به‌راستی آیا کسی را می‌توان پیدا کرد که ایموجی ها را دوست نداشته باشد و از آن‌ها اصلاً استفاده نکند؟

این شکلک‌های کوچک و رنگارنگ می‌توانند در عین کوچکی بخش اعظمی از احساسات را به‌خوبی انتقال دهند. خنده، ناراحتی، گریه، تعجب و ...

کنسرسیوم یونیکد 10 طبق وعده‌ای که از قبل داده بود ایموجی‌های جدیدی را رسما معرفی و به مجموع ایموجی‌های خود اضافه کرد. ایموجی‌های جدید اضافه‌شده شامل 56 ایموجی جدید است. این ایموجی‌های جدید در موضوعات مختلفی طراحی شده‌اند؛ از چندین مدل غذا و نوشیدنی گرفته تا زنی که مقنعه بر سر دارد! یک زن عینکی با موهای خاکستری و مردی با موهای قهوه‌ای و ریش در این پکیج جدید قرار دارند. ازجمله سایر موارد این کالکشن جدید می‌توان به ایموجی حالت تهوع و دو نوع دایناسور مختلف، استیک و ساندویچ و پرچم چند کشور دیگر اشاره کرد.

image

اما آیتم‌های جدید مجموعه ایموجی نسخه 10.0 به همین‌جا ختم نمی‌شوند و کاراکترهای دنیای فانتزی نیز در آن قرارگرفته‌اند؛ از زامبی و کوتوله‌ها گرفته تا پری ‌دریایی و روح و جن! حیوان‌هایی نظیر زرافه، جوجه‌تیغی و گورخر نیز به این مجموعه اضافه‌شده‌اند. ایموجی یوفو (اشایاء ناشناخته و بشقاب پرنده‌ها) نیز برای علاقه‌مندان به این پدیده در مجموعه دیده می‌شود.

در حال حاضر نسخه جدید اندروید (Android O) از ایموجی‌های جدید پشتیبانی می‌کند. همچنین توییتر نیز به زودی پشتیبانی از ایموجی‌های جدید را آغاز می‌کند. همچنین Unicode 10 از symbol بیت‌کوین نیز پشتیبانی می‌کند. این سیمبول یک کاراکتر هست و نه یک تصویر ایموجی بنابراین از آن میتوانید در همه جا مثل محاسبات اکسل و ... استفاده کنید.

image

برای استفاده از این ایموجی ها باید منتظر آپدیت نرم افزاری تلفن همراه خود باشید که احتمالا پاییز و زمستان جاری خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدئویی از نمایش تمامی ایموجی های جدید اضافه‌شده را مشاهده کنید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)