خانهاخبار
طرح‌های شماتیک نهایی از آیفون 7s Plus و آیفون 8؛ جذاب مثل همیشه!

طرح‌های شماتیک نهایی از آیفون 7s Plus و آیفون 8؛ جذاب مثل همیشه!

شرکت اپل از آیفون 8 به عنوان گوشی پرچم‌دار 2017 خود رونمایی می‎کند اما به دلیل تغییرات اعمال شده در این مدل، گفته می‌شود که کوپرتینویی‌ها دو آیفون 7s و آیفون 7s Plus را به همراه گوشی پرچم‏دار جدید خود به بازار عرضه خواهند نمود. به‌تازگی، طرح‎های شماتیک نهایی از آیفون 7s Plus و آیفون 8 اپل منتشر شده است.
۱۳۹۶/۳/۱۸
image

با طرح فاش‎شده از آیفون 8 اپل شروع می‌کنیم؛ ابعاد این گوشی، 143.4 در 70.77 در 7.51 میلی‌متر بوده که البته برآمدگی دوربین دوگانه در محاسبه ضخامت دستگاه محسوب نشده است. همان‌طور که در طرح‌ها مشاهده می‌شود، آیفون پرچم‎دار جدید اپل به یک نمایشگر لبه-به-لبه (یا بدون حاشیه) OLED مجهز شده است و دوربین دوگانه با چینش عمودی در بدنه پشتی دستگاه جلب‌توجه می‌کند.

 در صورتی‌که طرح‌های فاش‎ شده، معتبر و البته مربوط به طرح نهایی گوشی‌های آیفون 2017 شرکت اپل باشد؛ حسگر Touch ID (سنسور تشخیص اثرانگشت) با صفحه‌نمایش ادغام شده است زیرا هیچ نشانه‌ای مبنی بر جای‎گیری حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی دستگاه وجود ندارد. یک تحلیل‌گر زنجیره تامین اپل که اطلاعاتی را در اختیار تحلیل‌گران موسسات مالی قرار می‌دهد، در اوایل هفته نیز گفته بود که حسگر اثرانگشت در زیر پنل شیشه‌ای آیفون 8 جای گرفته است.

image

در رابطه با آیفون 7s Plus نیز باید گفت که ابعاد این مدل، 158.38 در 78.1 میلی‌متر است و البته به طور دقیق، به ضخامت احتمالی این مدل اشاره نشده. در مقایسه با آیفون 7 Plus که در سال گذشته به بازار عرضه شد (بررسی تخصصی در جی‌اس‌ام)، این گوشی از پرچم‎دار 2016 شرکت اپل اندکی عریض‌تر و کشیده‎تر است. باید اشاره کرد که ابعاد آیفون 7 Plus اپل، 158.2 در 77.9 میلی‌متر است.

با قضاوت براساس طرح‎های فاش‌ شده، قابل مشاهده است که آیفون 7s Plus از یک طراحی مشابه (چه در جلوی گوشی و چه در بدنه پشتی) با آیفون 7 استفاده می‌کند و حتی دوربین دوگانه با چینش افقی در بدنه پشتی قرار دارد.

image

به همراه این طرح‌های شماتیک، یک رندر نیز از آیفون 8 شرکت اپل منتشر شده است که طرح احتمالی مربوط به نسخه نهایی آن‎را به نمایش می‌گذارد؛ البته از جای‌گیری سنسور تشخیص اثرانگشت در پنل پشتی دستگاه صرف‌نظر کنید! لازم به‎ذکر است که در هیچ‌یک از دو طرح فاش‎شده، خبری از جک 3.5 میلی‏متری صدا نیست؛ به همین جهت، باید به کلی این جک را از گوشی‌های آیفون به فراموشی سپرد.

با وجود شایعاتی مبنی بر تأخیر در عرضه آیفون‌های 2017 شرکت اپل (البته گفته می‌شد که آیفون 8 تنها با تأخیر چندماهه خواهد شد) هنوز هم انتظار داریم که کوپرتینویی‎ها در ماه سپتامبر (اواسط یا اواخر شهریور ماه) از گوشی آیفون 8 به همراه آیفون 7s و آیفون 7s Plus معرفی نمایند. آیفون 7s و آیفون 7s Plus تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد؛ تنها گفته می‌شود این دو مدل از نظر مشخصات سخت‎افزاری قدرت‎‌مندتر خواهد بود و هم‎چنین، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Reza

۱۳۹۶/۳/۱۸
تیتر رو دیدم فهمیدم کی نویسنده ش هست
#تعصب تعصب تعصب

sina

۱۳۹۶/۳/۱۸
به نظر من خیلی مسخره است که با وجود آیفون 8 کسی بخواد 7اس بخره ! فکر میکنم شایعه باشه !

Sajad

۱۳۹۶/۳/۱۸
استیو اگه زنده بود بعد از دیدن این تصاویر خود کشی میکرد!

Hooman

۱۳۹۶/۳/۱۸
همون جای سنسور خراب میکنه همه چیو دگ:/