خانهاخبار
گلکسی اس 8 اکتیو، بدون لبه‌های خمیده

گلکسی اس 8 اکتیو، بدون لبه‌های خمیده

نشانه‌هایی از حضور Galaxy S8 Active کم کم رویت می‌شود و این بار نام گوشی در کنسرسیوم شارژ بی‌سیم دیده شده و عکس آن فاش شده است.
۱۳۹۶/۳/۱
image

همانطور که از جهات بسیاری ثابت شده، می‌دانیم گلکسی اس 8 سامسونگ یکی از گوشی‌های بسیار خوب در بازار پرتلاطم گوشی‌های هوشمند است، اما این گوشی با دوام‌ترین گوشی موجود نیست و به همین خاطر سامسونگ نیز فکر دیگری کرده است و تصمیم داد نسخه اکتیو این گوشی (Galaxy S8 Active) را عرضه کند. این گوشی در لیست Wireless Power Consortium خبر از این موضوع می‌دهد. با توجه به عکس به دست آمده می‌بینیم در نسخه اکتیو خبری از نمایشگرهای خمیده نیست اما باقی بخش‌ها شبیه به طراحی آخرین پرچمداران سری گلکسی اس سامسونگ است.

از ظاهر گوشی می توان فهمید که سنسورهای مشابهی در بالای بدنه جلویی گوشی قرار گرفته و خبری از دکمه خانه در پایین نمایشگر نیست. دکمه پاور در سمت راست گوشی و راکر صدا و دکمه Bixby در سمت چپ گوشی‌اند.

از اطلاعات به دست آمده می‌فهمیم شماره مدل دستگاه SM-G892A است و با توجه به حضور آن در کنسرسیوم شارژ بی‌سیم، نسخه اکتیو گلکسی اس 8 حتما مجهز به شارژ وایرلس است.

بر اساس گفته منابع، این دستگاه ممکن است در اروپا عرضه نشود اما احتمال عرضه آن در آمریکا زیاد است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۳/۲
این که جی 6 شده !!!!!

امیر

۱۳۹۶/۳/۱
اینکه مقاومت سری اکتیو از سری معمول بیشتره خوبه ولی صفحه اج و باریک بودن گوشی فدای مقاومت بیشتر شده و این گوشی به درد دوستانی میخوره که مقاومت رو به زیبایی ترجیح میدن.

علی

۱۳۹۶/۳/۱
مثل همیشه به دست ما نمیرسه فقط مخصوص آمریکاست

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۱
دیگه حالا با خیال راحت نسخهء "معمولی" را انتخاب میکنیم. چونکه جلوه و جلال گوشی به خمیده بودنشه