خانهاخبار
نگاهی نزدیک به گوشی Asus Zenfone AR

نگاهی نزدیک به گوشی Asus Zenfone AR

ایسوس تابستان امسال قرار است گوشی جدید خود را رونمایی کند؛ گوشی هوشمندی که از هر دو پلتفرم Tango و Daydream پشتیبانی می‌کند. در ادامه تصاویر این گوشی را مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۶/۲/۳۱
image

می‌دانیم که ایسوس پیشتر برنامه داشت گوشی جدیدی معرفی کند؛ گوشی هوشمندی که از  پروژه Tango(پلتفرم واقیت افزوده که گوگل آن را ساخته و توسعه می‌دهد) هم پشتیبانی می‌کند. این شرکت در ادامه Zenfone Ar را نوامبر سال گذشته معرفی کرد و در CES 2017 این گوشی را رونمایی کرد.

این گوشی نمایشگر 5.7 اینچی QHD دارد و از تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام همراه با 6 تا 8 گیگابایت رم بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی 23 مگاپیکسلی است و برای اطمینان از مشکل پیدا نکردن گوشی هنگام کار با AR یا VR سیستم خنک کننده بخار در آن تعبیه شده است. این گوشی تنها گوشی است که از هر دو پلتفرم Tango و Google Daydream پشتیبانی می‌کند.

Zenfone Ar ایسوس قرار است تابستان امسال عرضه شود اما هنوز اطلاعی از قیمت این گوشی نداریم. در ادامه نگاهی می اندازیم به تصاویر رسمی این گوشی. با ما همراه باشید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۶/۱
ASUS AR
به نظر من کامل ترین گوشی

حمید

۱۳۹۶/۶/۱
منتظر هستیم
ASUS AR یکی میخرم
چون کامل تر از این رو هیچ شرکتی معرفی نکرده

ali

۱۳۹۶/۳/۱۲
اینو کجای دلم بزارم اخه. فوقالعادس

سعید

۱۳۹۶/۳/۱
برند برتر و اول تایوان که مردم خیلی بیشتر از هنگ تی سی بهش اعتماد دارن.آفرین ایسوز

r

۱۳۹۶/۳/۱
واقعا این کارش رو مخه 1سال هست سری زن فون 3 رو عرضه کرده هنوز نمایندگیش تو ایران موجود نکرده 9 خرداد داره سری 4 رو معرفی می کنه ما تو سری 3 موندیم