خانهاخبار
ردپای رده‌بالای جدید ایسوس در TENAA رویت شد

ردپای رده‌بالای جدید ایسوس در TENAA رویت شد

گوشی جدید ایسوس با نام Asus_X015D از TENAA مجوز گرفته است و بسیاری از مشخصات ان فاش شده است.
۱۳۹۶/۲/۳۰

این روزها اخبار زیادی از گوشی‌های هوشمند فاش می شود و بازار پایین‌رده، میان‌رده و رده بالا داغ داغ است. اکنون نیز نوبت به ایسوس رسیده و گوشی جدیدی از این شرکت با نام Asus_X015D از TENAA در چین مجوز گرفته است. این گوشی تراشه 8 هسته‌ای و 1.5 گیگاهرتزی روی خود دارد و نمایشگر آن 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی است. گوشی جدید ایسوس با گزینه‌های مختلف رم و حافظه داخلی رویت شده است؛ 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی.

این گوشی همچنین از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در بدنه پشتی خود بهره می‌برد و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است. ابعاد گوشی هوشمند ایسوس 154.5 در 76.6 در 8.85 ذکر شده و وزن آن 175 گرم است. همانطور که برای یک گوشی جدید انتظار می‌رود اندروید 7 از ابتدا روی این گوشی نصب شده است و باتری قدرتمند و با ظرفیت بالای 4850 میلی آمپر ساعتی در دل آن جای گرفته است. سنسور اثر انگشت نیز پشت این گوشی قرار گرفته است.

image
image

مجوز گرفتن از TENAA این نوید را می‌دهد که به‌زودی رده‌بالای جدید ایسوس در چین عرضه می‌شود و اطلاعات بیشتری از آن به دست خواهیم آورد. فعلا در مورد قیمت گوشی و یا عرضه آن در سایر نقاط جهان اطلاعاتی در دست نداریم و باید منتظر باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Matoun

۱۳۹۶/۲/۳۰
چرا فقط قصد تخریب ایسوس رو دارین این کجاش بالا رده ی
این چیز ها رو مینویسین چند تا سایت میرن اینو با s8 و پرچمداران دیگر کمپانی ها مقایسه میکنن بعد میگن چه گوشی چرتیه

Ols

۱۳۹۶/۲/۳۰
من هى دارم ميگم آخه مگه گوشى بالارده صفحه نمايش hd داره هى شما حرف خودتون رو ميزنين???