خانهاخبار
گلکسی نوت 8 با نمایشگر 6.3 اینچی و دوربین دوگانه به بازار عرضه می‌شود

گلکسی نوت 8 با نمایشگر 6.3 اینچی و دوربین دوگانه به بازار عرضه می‌شود

تا پیش از معرفی گوشی‌های پرچم‌دار جدید سامسونگ، شایعات مختلفی پیرامون گلکسی S8 و S8 Plus وجود داشت. حال، به‌نظر می‌رسد که این روند برای فبلت گلکسی نوت 8 نیز تکرار شده و به همین جهت، به‌تازگی به قابلیت‎های احتمالی فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ اشاره شده است.
۱۳۹۶/۲/۲۶

آخرین شایعات منتشر شده پیرامون گلکسی نوت 8 به عرضه این فبلت پرچم‎دار با یک نمایشگر 6.3 اینچی اشاره دارد. روندی که شرکت سامسونگ برای عرضه گوشی‌های پرچم‎دار جدید خود در پیش گرفته است، احتمال صحت‌داشتن این ادعا را تایید می‌کند زیرا کره‌ای‌ها علاقه‎مند هستند تا گوشی‌های پرچم‌دار خود را نسبت به نسل گذشته با نمایشگر بزرگ‎تری ارائه دهند و فبلت گلکسی نوت 8 از این موضوع مستثنی نخواهد بود. البته افزایش اندازه نمایشگر و ارائه گلکسی نوت 8 با یک نمایشگر 6.3 اینچی، کمی دردسرساز خواهد بود.

image

افزایش اندازه نمایشگر با توجه به نسبت ابعاد احتمالی 18.5 به 9 صفحه‌نمایش فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ، باعث خواهد شد تا استفاده از نمایشگر گوشی برای کاربرانی‌که انگشتان کوچکی دارند؛ در ابتدا دشوار و در دراز مدت غیرممکن باشد! با این‌حال، گلکسی نوت 8 آن‎طور که شاید انتظار داشته باشید، بزرگ نخواهد بود زیرا نمایشگر آن تنها 0.1 اینچ از گلکسی S8 Plus بزرگ‌تر است. همان‌طور که می‌دانید، شرکت سامسونگ مدل پلاس گوشی پرچم‎دار جدید خود را با نمایشگر 6.2 اینچی عرضه می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های گلکسی نوت 8 که در شایعه جدید به آن پرداخته شده است، می‌توان به عرضه این فبلت پرچم‌دار با دوربین دوگانه اشاره کرد. البته، گلکسی نوت 8 اولین گوشی پرچم‌دار سامسونگ با دوربین دوگانه نخواهد بود و گلکسی C10 در ابتدا با دوربین دوتایی معرفی می‌شود.

با وجود این شایعات، در حال‌حاضر تنها می‌دانیم که گلکسی نوت 8 از یک نمایشگر بزرگ‎تر و دوربین دوگانه در مقایسه با گوشی‌های پرچم‎دار گلکسی S8 و S8 Plus استفاده خواهد کرد. هم‌چنین، انتظار می‎رود که این فبلت پرچم‎دار با یک قلم S-Pen بهبودیافته عرضه شود؛ ویژگی که به سری گلکسی نوت سامسونگ محدود است و آن‌را در فبلت‌های پرچم‌دار اندرویدی، کم‌تر دیده‌ایم! با توجه به اینکه شرکت سامسونگ به‌طور رسمی به شایعات موجود پیرامون فبلت گلکسی نوت 8 واکنش نشان نداده است و تنها عرضه این مدل در سال جاری میلادی تایید شده، باید به گمانه‌زنی‌های موجود پیرامون گلکسی نوت 8 با دیده شک و تردید نگریست.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

گمنام

۱۳۹۶/۳/۱۷
با سلام. باید خدمت عزیزانی که سامسونگ رو زیر سوال میبرند عرض کنم که ، آنهایی که سامسونگ رو ضعیف جلوه میدن یه دلیل بیشتر نداره اونم اینه که چون پولشون نمیرسه پرچمدار بخرن دارن میزنن توو سرش.وگر نه دلیلی نمیبینم که کسی چرت و پرت تحویل بده . متاسفم برای اون اشخاصی که ندیده و نشنیده حرف مفت میزنن!!!!!! از اون دسته هم یه خواهش دیگه دارم . اونم اینه که دیگه سعی کنن راجع به چیزی که هیچی ازش نمیدونن نظر الکی ندن ...

مانی

۱۳۹۶/۲/۲۷
امیدوار نباش
یه شرکت در حال ورشکستیگی که جنس بنجل قشنگ تولید میکنه نمیشه روش حساب کرد

مانی

۱۳۹۶/۲/۲۷
چی میگی تو، هنوز دست دومای سری هفتو نمیدونن چیکار کنن، بعد تو دل به این بستی کوچولو، برو یه گوشی بگیر دستت البته بااجازه از HTC چرا که گوشی هوشمندو اندروئیدو اینترنت پرسرعت برای HTC هستش :))))))))

سعید

۱۳۹۶/۲/۲۷
v.a
سامسونگ انقدر بزرگه که نیازی نیست بزرگش کنم.اون هنگ تی سیه که داره نفس های آخرشو میزنه و یک عده اندک سعی دارن بزرگ جلوه اش بدن در حالی که در حد شرکت های چینی تازه به دوران رسیده هم نیست

v.a

۱۳۹۶/۲/۲۶
برادر شما چه علاقه ای داری این سام هنگو انقدر بزرگش کنی نکنه از سهام داراشی ؟؟؟