خانهاخبار
مشخصات گوشی جدید ایسوس فاش شد

مشخصات گوشی جدید ایسوس فاش شد

ایسوس در حال آمده کردن رده‌بالای جدید خود است؛ رده‌بالایی که اکنون از طریق بنچمارک GFX برخی مشخصات آن لو رفته است.
۱۳۹۶/۲/۱۹

گوشی جدیدی از تولیدکننده معروف تایوانی، ایسوس، در بنچمارک GFX دیده شده است و برخی از مشخصات کلیدی و مهم این گوشی که با نام X00ID در بنچمارک ظاهر شده، اکنون آشکار شده است. حال می‌دانیم که گوشی جدید ایسوس پردازنده 8 هسته‌ای و 1.4 گیگاهرتزی دارد و نمایشگر 5.5 اینچ اچ دی در آن به کار گرفته شده است.

در کنار پردازنده 8 هسته‌ای، ایسوس 3 گیگابایت رم برای X00ID در نظر گرفته و حافظه داخلی آن نیز 32 گیگابایت است. دوربین اصلی به کار رفته در این گوشی دوگانه است و حاصل پیکربندی دو دوربین 12 + 5 مگاپیکسلی است. دوربین قرار گرفته در جلوی گوشی نیز 8 مگاپیکسلی است.

در حال حاضر تنها بخشی از مشخصات گوشی فاش شده که از این مشخصات می توان فهمید باید منتظر رده بالایی در سری جدید گوشی های ایسوس باشیم زیرا بعید است ایسوس میان رده خود را مجهز به پردازنده 8 هسته ای، 3 گیگابایت رم و دوربین دوگانه کند.

به هر حال فعلا باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست آوریم؛ اطلاعاتی از جمله قیمت و زمان در دسترس قرار گرفتن گوشی. نظر شما در مورد این گوشی است؟ در مورد دیگر مشخصات گوشی چه فکر می‌کنید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

شهاب

۱۳۹۶/۲/۳۱
من که چند ماهه گوشی زنفون ۲ لیزر دارم و کاملا راضیم مخصوصا با توجه به قیمتش
حتی بعضی از ویژگی های دوربینش در گوشی های میلیونی هم دیده نمیشه

ممد

۱۳۹۶/۲/۲۲
ببینید دوستان یه بحث کلی هست توی هر برند ، که نقاط قوت هر برند در تولید محصول متفاوت رو نشون میده ، مثلا برند ال جی توی لوازم خانگی مانند لباس شویی و تلویزیون و ... سونی در پلی استیشن و دوربین و مثلا سامسونگ در گوشی و ...
بنده خودم تبلت ایسوس دارم که حدود ۳ سال پیش خریدم ۷۰۰ تومن . نمیگم بده خوب بوده و نیاز هامو برطرف کرده ولی یکسر هنگه . باید قبول کرد که ایسوس در گوشی و تبلت حرف زیادی برا گفتن نداره ولی ایسوس در عوض در لپ تاپ حریفی نداره . این برمیگرده به همون نقاط ضعف و قوت .

Ols

۱۳۹۶/۲/۲۰
گوشى رده بالا صفحه نمايش اچ دى داره؟؟؟!???

baabak

۱۳۹۶/۲/۲۰
این گوشی با اسنپدراگون 430 حتما میان رده است.شک کردن نداره.ی چیزی در حد honor 6x یا پایین تر.

محمد

۱۳۹۶/۲/۲۰
اونوقت چه ربطی به این موضوع داره!!!؟