خانهاخبار
سونی موبایل جزئیات تکنولوژی لنز جدید G Lenz را تشریح می‌کند

سونی موبایل جزئیات تکنولوژی لنز جدید G Lenz را تشریح می‌کند

بخش موبایل کمپانی سونی برای دوربین به کار رفته در اکسپریا XZ Premium سنگ تمام گذاشته و نتیجه این تلاش، مثبت ارزیابی می‌شود. اکنون سونی درباره لنز استفاده شده در این گوشی توضیحاتی را ارائه کرده است.
۱۳۹۶/۲/۱۷

کمپانی سونی در ماه فوریه از اکسپریا XZ Premium رونمایی کرد، محصولی که دوربین بسیار قدرتمندی دارد که امکان فیلم برداری 4K HDR را فراهم می‌کند. این دوربین تحسین بسیاری از مردم و کارشناسان را برگزید و برخی، اکسپریا XZ Premium را برترین اسمارت فون معرفی شده در کنفرانس MWC 2017 دانستند.

این گوشی بخش تصویربرداری گوشی‌های هوشمند را دستخوش تغییرات زیادی کرد چراکه از ویژگی فیلم برداری بسیار آهسته بهره می‌برد. انتظار می‌رود که اکسپریا XZ Premium از ماه مارس در دسترس باشد. البته نسخه برنز صورتی از ماه ژوئن قابل خریداری خواهد بود.

سونی موبایل عملکرد خوبی در ساخت دوربین این گوشی داشته اما دوست داریم روش کار تکنولوژی به کار رفته در آن را بدانیم. این دوربین 19 مگاپیکسلی است و می‌تواند فیلم‌هایی با نرخ 960 فریم بر ثانیه را به ثبت برساند. این ویژگی برای کسانی که به ثبت بهتر جزئیات علاقه دارند، کمک زیادی می‌کند. البته سیستم به کار رفته در اکسپریا XZ Premium، بسیار بهتر از آن چیزی است که در اکسپریاXZ  وجود دارد که آن هم از کیفیت خوبی برخوردار است.

لنز به کار رفته در اکسپریا XZ Premium، از نوع G Lens است که مجددا طراحی شده و گشودگی دیافراگم آن F/2.0 و زاویه دید آن 25 میلی متر است. این، باعث بالا رفتن رزولوشن در کناره‌های تصویر می‌شود. شاید گوشه‌های تصویر اهمیت چندانی نداشته باشد اما نباید از پیشرفت عملکرد G Lenz چشم پوشی کنیم. از دیگر بهبودهای این لنز، افزایش 50 درصدی سرعت فوکوس خودکار، 25 درصد رزولوشن بالاتر، الگوریتم‌های جدید پردازش و کاهش تاثیر نور سفید اشاره کرد.

در زیر می‎توانید تصاویری که از سوی وب‌سایت اکسپریا منتشر شده مشاهده نمایید:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

علی

۱۳۹۶/۲/۲۷
خدایی سونی کی میخواد زبان طراحیشو تغییر بده . خیلی کسل کننده شده .

هادی

۱۳۹۶/۲/۱۸
دوست عزیز مگه نمیدونی جی اس ام فقط اخبار سامسونگ رو مینویسه؟ درود بر کمپانی دوست داشتنی سونی

h4m1d

۱۳۹۶/۲/۱۸
چون سونی منتشر کرده نه سامسونگ

Cena

۱۳۹۶/۲/۱۸
قرار بود 22 می پیش فروش بشه و از اوایل ژون وارد بازار بشه . ماه قبل هم اپریل بود . حالا مارس رو کجا اوردی؟

m

۱۳۹۶/۲/۱۸
ازماه مارس در دسترس باشد؟ مارس که تموم شد...