خانهاخبار
تماشا کنید: آنباکس نسخه جهانی نوکیا 6

تماشا کنید: آنباکس نسخه جهانی نوکیا 6

نوکیا 6 یکی از محصولاتی است که علی‌رغم داشتن مشخصاتی میان‌رده می‌تواند میان کاربران بسیار محبوب شود. در ادامه مطلب می‌توانید ویدئوی آنباکس Nokia 6 را مشاهده کنید.
۱۳۹۶/۱/۲۶

نوکیا در کنفرانس MWC 2017 با معرفی سه گوشی جدید بازگشتی جنجالی به بازار گوشی‌های موبایل داشت. نوکیا 6 یکی از گوشی‌های اندرویدی جدید این شرکت است که در بارسلون خبر عرضه نسخه جهانی آن اعلام شد.

این گوشی به دلیل برخورداری از مشخصات سخت‌افزاری مناسب و قیمت معقول بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، طوری که نسخه چینی آن ظرف مدت کوتاهی به اتمام رسید. طبیعی است که نوکیا با این استقبال خوب باید خود را برای درخواست‌های زیاد در سایر کشورهای جهان نیز آماده کند.

نوکیا 6 هم‌اکنون با قیمت 1 میلیون و 550 هزار تومان به صورت محدود و بدون گارانتی در بازار ایران موجود است، ولی پیش از آنکه اقدام به خریدش کنید بهتر است نگاهی به ویدئوی جعبه‌گشایی این محصول بیندازید و با نسخه جهانی نوکیا 6 بیشتر آشنا شوید.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

حمید

۱۳۹۶/۴/۲۰
دیگه اپل فن و نوکیا فن ندیده بودم
هرکدوم خوبه همون باید بخری
مسخره بازیا چیه

میهمان

۱۳۹۶/۱/۳۰
برای بازار چین هست وگر نه چینی نیست و اصلا هم بد ساخته نشده ... فقط رم و حافظه داخلیش از نسخه جهانی کمتره .

hadi

۱۳۹۶/۱/۲۹
دوستان این نسخه ی چینیه گوشی بود که بسیار بد ساخته شده ولی نسخه اصلیش خیلی سریعتر و بهتر از این گوشی ایه که الان تو ویدیو دیدین میتونین برین یوتویوب ویدیو های نسخه جهانیشو ببینید که چقد سریعه من که صددرصد خریدارشم

amirsat_63

۱۳۹۶/۱/۲۸
این جنس چینی نیست دوست عزیز قبل از حرف زدن یکم تحقیق کن یا اگه آگاهی نداری چیزی نگی بهتره ! نوشته های روی جعبه به این خاطر چینی هست که این گوشی برای بازار چین هست و این نسخه های محدود که وارد ایران شده از هموناست . عجیبه واقعا ! البته تا چند هفته دیگه رسما با گارانتی و قیمتی بهتر وارد بازار ایران خواهد شد و خیر اون بنجلی که توی ذهن شما حک شده نیست و این گوشی خیلی فاصله داره با تفکرات شما .
باز هم تکرار میکنم این میان ردست و انتظاری بیشتر از این نباید از سرعتش داشته باشی ... این بنجله ؟ خب پس برو سراغ گوشی مورد پسندت و بدون اگاهی نظر نده سعید !

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۸
کیفیتش مشاهده شد سرعت بالا اومدن یک ساعت.تاچش در حد گوشی های طرح و تقلبی.جنسش هم چینیه نوشته های رو جعبه هم چینیه