خانهاخبار
احتمال تبدیل شارژر ایرپاد به شارژر بی‌سیم برای سایر محصولات اپل

احتمال تبدیل شارژر ایرپاد به شارژر بی‌سیم برای سایر محصولات اپل

ایرپاد‌های بی سیم اپل، که به همراه آيفون 7 معرفی شدند، روز به روز معروف‌تر می‌شوند. اما این گجت تنها از یک قابلیت بهره می‌برد و آن هم اتصال به تلفن هوشمند برای برقراری ارتباط صوتی است.
۱۳۹۶/۱/۲۰

محفظه قرارگیری ایرپادهای اپل وسیله‌ای تک‌بعدی است، چراکه تنها وظیفه شارژ کردن ایرپادها را بر عهده دارد و هنگام استفاده از این هدفون‌ها، وسیله‌ای کاملا اضافه به حساب می‌آید.

پتنت‌های جدیدی که اپل ثبت کرده نشان می‌دهد که اهالی کوپرتینو قصد دارند محفظه قرارگیری ایرپادها را به وسیله‌ای برای شارژ کردن بی‌سیم سایر محصولات خود تبدیل کنند.

اپل واچ یکی از محصولاتی است که با اتصال مغناطیسی یک قطعه سخت‌افزاری به بدنه شارژ می‌شود و برخی شایعات جدید نیز حکایت از مجهز بودن آيفون نسل بعد به تکنولوژی شارژ بی‌سیم دارد. طراحی و تولید یک گجت برای شارژ کردن بی‌سیم سایر دیوایس‌ها امری فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

image

اپل پتنت‌های دیگری هم برای ضدآب کردن محفظه نگهداری ایرپادها ثبت کرده است. بدین وسیله شما می‌توانید این گجت را به همراه خود به درون استخر ببرید و نگرانی خاصی از خطرات این کار نداشته باشید. اما تمام این پتنت‌ها در حد طرح اولیه‌اند و ممکن است هیچ وقت به واقعیت نپیوندد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۰
و همچنان تقلید اپل ادامه دارد....