خانهاخبار
پشتیبانی از موتور صوتی جدید در آخرین آپدیت Xperia X

پشتیبانی از موتور صوتی جدید در آخرین آپدیت Xperia X

کمپانی سونی آپدیت جدیدی برای گوشی‌های Xperia X منتشر کرده است. در آپدیت جدید، موتور افکت‌های صوتی Sony جایگزین افکت‌های صوتی یکپارچه اندروید شده است. افزوده شدن پشتیبانی از VoWiFi و VoLTE در برخی کشورها، دیگر تغییری است که با این آپدیت در اکسپریا ایکس ایجاد می‌شود.
۱۳۹۶/۱/۱۴
image

طرح Concept for Android سونی برای گوشی‌های Xperia X، فصل پایانی سال گذشته اجرا شد و یکی از ایده‌های این طرح، ایجاد انجمنی برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها در مورد نرم‌افزار مفهومی جایگزین بود.

واحدهای توسعه سونی در توکیو، پکن و سوئد، بازخورد به‌هنگام و مصرف دیتا را مانیتور می‌کردند و به مشتریان اجازه می‌دادند به‌صورت مستقیم با توسعه‌دهندگان گفتگو کنند. هدف سونی از ارائه نسخه سفارشی اندروید برای Xperia X، ارائه جایگزینی مدرن برای سیستم‌عامل این گوشی‌ها است که از پایه با طیف متنوعی از توصیه‌ها و ایده‌های کاربران هماهنگ باشد. این نرم‌افزار مفهومی پس از ثبت‌نام در اپ آن، جایگزین سیستم‌عامل فعلی گوشی می‌شود و تغییرات خاصی در تجربه کار شما با گوشی ایجاد می‌کند.

پیش‌تر برخی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این طرح مفهومی ازجمله حالت Night Light، ویژگی Battery Saver و Ambient Display بررسی شده بود. اشاره به این نکته لازم است که با توجه به مفهومی بودن پروژه، تغییرات، آپدیت‌ها و ترفندهای زیادی در آن وجود دارد و همه این ویژگی‌ها، به قابلیت‌های رسمی Xperia تبدیل نمی‌شوند.

image

آپدیت جدید فرم‌ور سونی (با سریال 38.3.1A.0.91) ویژگی‌های جدید بیشتری به بخش نرم‌افزار آورده است که تغییراتی در پشتیبانی موتور صوتی گوشی ایجاد می‌کند، پشتیبانی از VoWiFi و VoLTE را در برخی کشورهای منتخب اضافه می‌کند و بهبودهای دیگری در گوشی ایجاد می‌کند.

آپدیت جدید، موتور افکت‌های صوتی سونی را جایگزین افکت‌های صوتی یکپارچه اندروید می‌کند تا کیفیت صدا در گوشی Xperia را افزایش دهد. این بدان معناست که حالا به‌جای الگوریتم اصلی اندروید، این کدهای سونی هستند که عملکردهای MusicFX را روی گوشی شما اجرا می‌کنند.

علاوه بر این، این به‌روزرسانی مشکل راه‌اندازی مجدد اپ پیش‌فرض بلوتوث و باگ گرافیکی میانبرهای اپ دوربین را حل می‌کند. این آپدیت 52 مگابایتی، پشتیبانی از VoWifi را به برخی اپراتورهای کشور آلمان اضافه می‌کند که پوشش داخلی را بهبود می‌دهد و در زمان وجود نداشتن سیگنال ارتباطی، به کاربران اجازه می‌دهد تماس بگیرند. پشتیبانی از VoWifi و VoLTE این گوشی برای برخی اپراتورهای کشورهای نروژ، دانمارک و سوئد نیز فعال شده است.

آپدیت نسبتا کوچک دیگر، نشانگر درصد باتری است که آیکن آن حالا در بخش نوار وضعیت قرار گرفته و چک کردن میزان شارژ باقی‌مانده را آسان‌تر کرده است. ظاهرا سونی تلاش زیادی کرده است تا نرم‌افزارش تا جای ممکن کاربرپسند باشد. طراحی جدید، بهبودهای هیجان‌انگیزی در تجربه کار شما با گوشی‌های Xperia ایجاد می‌کند و بسیار مشتاقیم بدانیم آپدیت فرم‌ور بعدی چه ویژگی‌های به ارمغان می‌آورد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

MahdiyaR

۱۳۹۶/۱/۱۸
برای من این اپدیت نیومده که

cena

۱۳۹۶/۱/۱۴
ایول سونی . داره کم کم حرف گوش کن میشه .
احتمالا نتیجه شو به زودی میبینه