خانهاخبار
قابلیت‌های امنیتی گلکسی اس 8 فراتر از انتظار هستند

قابلیت‌های امنیتی گلکسی اس 8 فراتر از انتظار هستند

کمپانی سامسونگ عقیده دارد که ویژگی‌های امنیتی و بیومتریک قرار گرفته در Galaxy S8، فراتر از انتظار عمل می‌کنند.
۱۳۹۶/۱/۱۳

کمپانی سامسونگ عقیده دارد که جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس 8 را به جدیدترین امکانات و تجهیزات مجهز کرده است. صحبت‌های سامسونگ از جهاتی نیز قابل‌ قبول هستند و ویژگی‌های قرارگرفته در اس 8 را شاید بتوان فراتر از نیازهای کاربران برآورد کرد. دراین‌بین ویژگی‌های بیومتریک نیز ازجمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های بارز گلکسی اس 8 محسوب می‌شوند.

image

درگذشته، برای رمزنگاری گوشی‌های اندرویدی می‌توانستید از پین کد و یا پترن نیز استفاده کنید. البته استفاده از چنین الگوهای رمزنگاری نیز هنوز بین کاربران رواج دارد و نمی‌توان آن‌ها را منسوخ‌شده دانست. در اندرویدهای لالی پاپ و مارشمالو نیز ویژگی‌های ورود دومرحله‌ای و نیاز به جزئیات ایمیل برای ریست فکتوری به قابلیت‌های امنیتی سیستم‌عامل اندروید افزوده شد. در سالیان اخیر نیز استفاده از حسگر اثرانگشت در بین سازندگان گوشی‌های هوشمند بسیار رواج پیدا کرده است؛ اما سامسونگ که همیشه در لبه تکنولوژی حرکت می‌کند، ویژگی‌هایی فراتر از موارد گفته‌شده را برای محصولات جدید خود در نظر گرفته است.

یکی از قابلیت‌های امنیتی اس 8، استفاده از اسکنر عنبیه است. البته از اسکنر عنبیه برای اولین بار در گوشی نوت 7 استفاده شد و نمی‌توان آن را یک ویژگی جدید در محصولات سامسونگ قلمداد کرد. همچنین یک حس‌گر اثرانگشت نیز برای Galaxy S8 در نظر گرفته‌شده که به‌صورت یکپارچه با نمایشگر عرضه می‌شود.

image

از دیگر قابلیت‌های امنیتی اس 8 می‌توان به سنسورهای تشخیص چهره نیز اشاره کرد. با استفاده از این ویژگی، کاربران اس 8 می‌توانند دستگاه خود را از طریق نگاه کردن به دوربین جلو بازگشایی کنند. حس‌گر تشخیص چهره Galaxy S8 می‌تواند نقاط برجسته صورت مانند عرض بینی و یا فاصله بین چشمان را تشخیص، تراز بندی و استخراج کرده و برای استفاده‌های بعدی در خود ذخیره کند.

نظر شما در مورد قابلیت‌های بیومتریک گلکسی اس 8 چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

حمیدرضا

۱۳۹۶/۷/۱۹
سلام من ی سوال دارم از کسانی اس ۸ دارند یا تخصص دارند....من گوشی اس ۸ گرفتم تشحیص چهره وقتی برام ی پیغامی میاد ک صفحه قفل است باز نمیکند و باید دکمه ی پاور قفل یا از حسگر اثر انگشت استفاده کنم این ی مشکله یا کلا سیستمش اینجوریه؟ خیلی ممنون

شهرام

۱۳۹۶/۱/۱۴
اون موقع که استیو جابز اولین گوشی هوشمند دنیا رو معرفی می کرد سامسونگ داشت لباسشویی تولید می کرد. پس بهتره آیفون رو با هیچی مقایسه نکنید.

hichkas

۱۳۹۶/۱/۱۴
نمردیم‌ و یه نظر درس حسابی تو این‌سایت خوندیم
دمت‌گرم✌

hichkas

۱۳۹۶/۱/۱۴
:)))))))
جیزز
شما چه شاخی سامسونگ کلا اس ۸‌رو دیگه واس خاطره شما تولید نمیکنه
تبریک☺☺☺

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۴
یکبار مصرف اون galaxy u ultra ست که از قطعات بنجول در ساختش استفاده شده و یک بچه هم میتونه خمش کنه.همه چیش ایراد داره.اس۸ که بهترینه و بیرقیب