خانهاخبار
سامسونگ جزئیات دوربین Galaxy S8 را تشریح کرد

سامسونگ جزئیات دوربین Galaxy S8 را تشریح کرد

کمپانی سامسونگ جزئیات دوربین گلکسی اس 8 را تشریح کرده است. در ادامه این جزئیات را با هم مرور خواهیم کرد.
۱۳۹۶/۱/۱۲

یک سنسور 12 مگاپیکسلی در ابتدا گوشی گلکسی اس 7 را در ذهن‌ها تداعی می‌کند، اما نمی‌توان گفت که سامسونگ همان دوربین Galaxy S7 را در اس 8 به کار گرفته است. برخی تغییرات نرم‌افزاری ایجاد شده‌اند و چیپ اسنپدراگون 835 و آگزینوس نیز در قطعا در افزایش کیفیت دوربین گلکسی اس 8 بی‌تاثیر نخواهند بود.

اما کمپانی سامسونگ اخیرا جزئیات دوربین گلکسی اس 8 و 8 پلاس را تشریح کرده است. از جمله بزرگترین تغییراتی که در دوربین اس 8 ایجاد شده است، می‌توان به پردازش تصویر مولتی فریم اشاره کرد. در پردازش مولتی فریم، دوربین 3 تصویر پشت سر هم را شکار می‌کند و آنها را به یک تصویر باکیفیت و با نویز کمتر تبدیل می‌کند. این تکنیک با زوم دیجیتال نیز کار می‌کند و سامسونگ ادعا دارد که پردازش تصویر مولتی فریم در گلکسی اس 8 بسیار سریع است و می‌تواند پردازش تصویر را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

image

از دیگر قابلیت‌هایی که به دوربین اس 8 اضافه شده است، فیلترها و استیکرها هستند. در دوربین اس 8 شما به 16 فیلتر تصویری دسترسی خواهید داشت که می‌توانید در جهت زیباتر کردن تصاویر خود از آنها استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از 34 استیکر و 50 تمبر نیز فراهم است. اما از ویژگی‌های جالب دوربین Galaxy S8 این است که سنسور تشخیص چهره می‌تواند عناصر خنده‌دار، مانند کلاه و عینک، را به تصاویر گرفته شده از صورت کاربر بیافزاید. 

اما ویژگی «کنترل با یک دست» نیز از جمله ویژگی‌هایی است که در ابتدا در نوت 7 با آن آشنا شدیم و سامسونگ همین ویژگی را نیز در اس 8 بکار گرفته است. با سوایپ‌های متعدد روی نمایشگر می‌توانید به آپشن‌های مختلف دوربین دسترسی داشته باشید. برای مثال، با سوایپ کردن به راست، منوی حالت‌های عکسبرداری باز می‌شود و اگر به سمت چپ سوایپ کنید، می‌توانید به فیلترها دسترسی داشته باشید. دوربین گلکسی اس 8 از قابلیت‌های دیگری نیز بهره می‌برد که در نقد و بررسی که از این محصول خواهیم داشت، به تفضیل در مورد آن صحبت خواهیم کرد. 

نظر شما در مورد دوربین گلکسی اس 8 چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

ashkboos

۱۳۹۶/۱/۲۵
این چیه باو
با اون لبه های گرد مزخرفش
بیشتر شبیه ن....بهداشتیه

Reza

۱۳۹۶/۱/۱۳
چرا به این اشاره نشد که لنز دوربین اصلی و سلفی ساخت شرکت سونی هستن؟
الحق که سایت سامسونگ پرستی هستید

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۳
باشه???

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۳
داری از حسادت میترکی مهدی جان??

پارسا

۱۳۹۶/۱/۱۳
اولا مدلای اگزینوس که ( بهتر از اسنپ هستن ) همگی لنز لیزوسل سامسونگ خودشه واسه مدلای اسنپ هم سنسور سونی زده
شما برو مقایسه این دو لنزو سرچ کن متوجه میشی ایزوسلا هم شارپترن هم رنگاشون طبیعی تر