خانهاخبار
سامسونگ پاور بانکی اختصاصی برای گلکسی S8 عرضه می‌کند

سامسونگ پاور بانکی اختصاصی برای گلکسی S8 عرضه می‌کند

۲۹ مارس یا همان نهم فروردین روزی است که سامسونگ از خانواده Galaxy S8 و +Galaxy S8 رونمایی می‌کند. علاوه بر این دو گوشی هوشمند، سامسونگ تعدادی لوازم جانبی را هم معرفی می‌کند که یکی از آن‌ها یک پاور بانک اختصاصی است.
۱۳۹۶/۱/۲

تا چند روز دیگر نیویورک میزبان نسل جدید کهکشانی‌‌های سری S سامسونگ خواهد بود که به همراه تعدادی از لوازم جانبی اختصاصی ساخت کمپانی کره‌ای رونمایی می‌شوند. چند ماه قبل یکی از ابزارها با عنوان DeX Station در خبرها ظاهر شد که یک داک تبدیل گوشی به دسکتاپ خواهد بود. امروز در خبرها به یکی دیگر از این ابزارها با نام کامل Samsung EB-PG950 اشاره شد.

image

این ابزار یک پاور بانک ایست که به طور اختصاصی برای گلکسی S8 و +S8 ساخته شده اما با سایر گوشی‌ها هم سازگاری دارد. این پاور بانک ۵۱۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و به فناوری شارژ سریع سامسونگ مجهز است که تا سرعت ۱۵ وات قادر به شارژ گوشی‌های هوشمند است.

پاور بانک جدید سامسونگ در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه می‌شود و ظاهری ساده دارد. در این شارژر دو پورت USB و یک کلید خاموش و روشن دیده می‌شود و برای حمل اسان‌تر یک بند به آن متصل است. سامسونگ این محصول را همزمان با خانواده گلکسی S8 و در نهم فروردین معرفی می‌کند که قیمت آن ۷۰ یورو است.

image

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

F.A.M.E

۱۳۹۶/۱/۳
چه خوب!! چند گرفتیش؟

محمد

۱۳۹۶/۱/۳
قیمت پاوربانک های سامسونگ اصلا رقابتی نیست و فوق‌العاده گران تر از ارزش واقعی به فروش میرسه. من پاوربانک ۱۰۰۰۰ جدید شیاومی که اسلیم هست و قابلیت فست شارژ داره و دیگه لیتیوم یون نیست و از تکنولوژی جدید لیتیوم پلیمر بهره میبره را خریدم و واقعا عالی و با کیفیت و فوق‌العاده ست . بدنه فلزی دستگاه و باریک بودنش باعث میشه درو دست گرفتنش حس خوبی منتقل کنه و جابجایی و جای دادنش در جیب بسیار راحت باشه . در یک کلام عالیه ?

خودم

۱۳۹۶/۱/۲
دوستان، به نظر شما زیادی گرون نیست؟ یا فناوری خاصی داره که متفاوت شده با سایر پاوربانک ها؟