خانهاخبار
با سرویس Taste Test اندروید، صفحه اصلی گوشی خود را شخصی‌سازی کنید

با سرویس Taste Test اندروید، صفحه اصلی گوشی خود را شخصی‌سازی کنید

شرکت گوگل سرویسی با نام Taste Test راه‌اندازی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید صفحه اصلی گوشی اندرویدی خود را شخصی‌سازی کنید. با استفاده از این سرویس Google، با پاسخ دادن به پرسش‌ها، home screen اختصاصی شما ساخته می‌شود.
۱۳۹۵/۱۲/۲۳

اگر کاربر حرفه‌ای اندروید باشید احتمالا می‌دانید چگونه صفحه اصلی گوشی خود را با استفاده از لانچرها، بسته‌های آیکون و ویجت‌ها سفارشی کنید. کاربران کمتر حرفه‌ای باید چه کنند؟ گوگل می‌خواهد به این کاربران کمک کند. این کمپانی سرویسی با نام myAndroid Taste Test راه‌اندازی کرده است که با پرسیدن سوالاتی از شما، یک home screen شخصی‌سازی‌شده برایتان تهیه می‌کند. اینکه دوست دارید صفحه اصلی گوشی‌تان طبیعی یا ساخته دست بشر به نظر برسد یا سطح مهارت کلی‌تان در کار با گوشی، از مواردی هستند که در سوالات به آن‌ها پاسخ می‌دهید. زمانی که کارتان تمام شد، لینک‌های دانلود همه اپ‌های موردنیاز برای ایجاد صفحه اصلی ساخته‌شده، ازجمله ابزارهای wallpaper و کیبوردها، در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

image

متاسفانه امکان شخصی‌سازی تنها با یک بار تپ کردن فراهم نیست. شما مجبورید به داخل هر اپ مراجعه کنید و طراحی موردنظرتان را اعمال کنید. بااین‌حال، این سرویس هنوز هم بسیار مفید است؛ حتی اگر کاربر تازه‌کار نباشید. اگر کاربر حرفه‌ای هستید، این سرویس باعث صرفه‌جویی در زمان جستجو برای پیدا کردن اپ‌ها می‌شود و درصورتی‌که تازه‌کارید، چهره کاملا جدیدی از پلتفرم اندروید را برای شما به نمایش می‌گذارد. هدف گوگل از ارائه این سرویس، برجسته کردن قابلیت‌های شخصی‌سازی اندروید برای کاربرانی است که شاید ندانند گوشی اندرویدی آن‌ها چنین قابلیت‌هایی دارد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)