خانهاخبار
عکس‌های جدیدی از زوایای مختلف سامسونگ گلکسی S8

عکس‌های جدیدی از زوایای مختلف سامسونگ گلکسی S8

تصاویر جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 لو رفته است. این عکس‌ها Samsung Galaxy S8 را از زوایای مختلف نشان می‌دهند. پرچم‌دار جدید سامسونگ روز 29 مارس رسما معرفی خواهد شد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۶

کنگره جهانی موبایل رسما به پایان رسید و جز تیزری کوتاه از سامسونگ گلکسی اس8 و نسخه پلاس، خبر مهم دیگری در مورد پرچم‌دار آینده کمپانی کره‌ای منتشر نشد. بااین‌حال، عکس‌های لو رفته این گوشی چندان کم نبوده است. بار دیگر تصاویر جدیدی از Galaxy S8 لو رفته است که عکس‌های واضح و باکیفیتی هستند.

نمی‌توان با اطمینان گفت عکس‌های منتشرشده مربوط به Galaxy S8 هستند یا به نسخه بزرگ‌تر، یعنی پلاس تعلق دارند. ممکن است جزئیات طراحی موجود در عکس‌ها، به هر یک از دو نسخه متعلق باشد.

در تصاویر جدید گلکسی اس8، می‌توانید این گوشی را از زاویه‌های مختلف ببینید. ظاهرا عکسی که گوشی را از جلو نشان می‌دهد، لاک اسکرینی با افکت پس‌زمینه "شب پرستاره" دارد. این پس‌زمینه با بسیاری از تصاویر فاش شده قبلی این گوشی منطبق است که تم گرافیکی مشابهی داشت.

گوشی‌های Galaxy S8 و +S8 سامسونگ، روز 29 مارس رسما معرفی می‌شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

گلی

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
میزو کجاش شبیه سامسونگه ؟! خیلی شباهت داشته باشه اونم اچ تی سیه

محمد رضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۰
ببخشید داداش سعید نمیخوام از ساسمونگ بد بگم و هواوی و حتی وان پلاسم میزارم کنار که شباهتی ندارن ....... میزو فقد واسه یه اسکنر اثر انگشت شبیه ساسمونگ شد ؟ ببخشید اون اچ تی سی بود عزیز نمیدونید لطفا نگید.
با تشکر

yashar2080

۱۳۹۵/۱۲/۱۸
فقط هدست هوشمند HTC U ULTRA می ارزه به این بنجل.....همین که یه گوشی معمولی HTC رو با پرچمدار سامسونگ مقایسه میکنین نشون دهنده اینه که خود شماها هم میدونین که در حد یه گوشی معمولی اچ تی سی هم نیستین... HTC U ULTRA‌کجا ...ONE MAX S8 کجا

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
سلام یکی اون پایینا گفته بود اج زود خراب میشه(میشکنه)
مطمئن باشین سامسونگ فکر اونجاشو کرده
سامسونگ از گلوریا گلس ۵ استفاده میکنه که از دو نیمتر ارتفاع ب زور ترک بر میداره.
واقعا لوکسه بینظیره

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
پشت گوشی