خانهاخبار
در شیائومی می میکس 2 لبه‌های صفحه نمایش بازهم کمتر می‌شود

در شیائومی می میکس 2 لبه‌های صفحه نمایش بازهم کمتر می‌شود

طبق شایعات منتشرشده، شیائومی می میکس 2 نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 93 درصد دارد. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه Xiaomi Mi Mix، کمتر از رقم ادعایی کمپانی چینی بود ینابراین شاید رقم مطرح‌شده برای نسخه دوم هم درست از آب در نیاید.
۱۳۹۵/۱۲/۱۴

در سال 2016 گوشی‌های جدید و هیجان‌انگیز زیادی پا به صحنه گذاشتند اما گوشی‌های کمی توانستند در حد شیائومی می میکس کاربران را غافلگیر کنند. سالهاست سازندگان گوشی‌های هوشمند نسبت صفحه‌نمایش به بدنه گوشی‌های هوشمند برتر خود را افزایش می‌دهند؛ در این میان کمپانی شیائومی کار بسیار بزرگی انجام داد و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه را به سطح بالاتری ارتقا داد. نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 84.16 درصدی می میکس، در مقایسه با نسبت 91.3 درصدی که در زمان معرفی این گوشی اعلام شده بود، چندان چشمگیر نبود اما هنوز هم نسبت به بسیاری از رقیبان، برتری داشت. مطابق آخرین شایعات، جایگزین میکس، جهش دیگری در این زمینه خواهد داشت و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 93 درصدی دارد.

image

ازآنجاکه ارقام اظهارشده قبلی شیائومی در مورد نسبت صفحه‌نمایش به بدنه می میکس با ارقام واقعی متفاوت بوده است، شاید در مورد نسبت صفحه‌نمایش به بدنه می میکس 2 نیز اغراق شده باشد. همچنین باتوجه به اینکه این خبر در حد شایعه است، نباید بیش‌ازحد در مورد آن هیجان‌زده شویم. با توجه به صفحه‌نمایش بی‌انتها ادعاشده برای Galaxy S8 و ساختار بدون دکمه جلو G6، واضح است یکی از ابعاد جنگ شرکت‌های گوشی‌ساز، روی لبه‌های نمایشگر و دکمه‌های فیزیکی است. با افزایش تعداد شرکت‌های بزرگ علاقه‌مند به این نوع طراحی، شیائومی نیاز دارد در این عرصه قدرت‌نمایی کند.

همانند می میکس، گوشی می میکس 2 نیز احتمالا بدنه‌ای سرامیکی دارد و امسال معرفی خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)