خانهاخبار
کالبدشکافی iFixit وجود لوله‌های حرارتی پیشرفته در G6 را تایید می‌کند

کالبدشکافی iFixit وجود لوله‌های حرارتی پیشرفته در G6 را تایید می‌کند

گروه iFixit به تازگی کالبد‌شکافی گوشی ال‌جی G6 را به پایان رسانده و نتایج آن را منتشر کرده است. این کالبدشکافی وجود لوله‌های حرارتی پیشرفته در پرچمدار جدید ال‌جی را تایید می‌کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱

چند روز پیش در نمایشگاه موبایل بارسلون شاهد آن بودیم که کمپانی ال‌جی سرانجام از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. کره‌ای‌ها تمام سعی خود را به کار بسته بودند تا محصولی را روانه بازار کنند که از هر لحاظ یک محصول کامل باشد و بتواند با محصولاتی مانند گلکسی S8 و آیفون 7 رقابت کند. تا به امروز نقدها و مطالب زیادی در مورد گوشی ال‌جی G6 منتشر شده است. اما گروه iFixit که به تازگی پرچمدار جدید ال‌جی را کالبد شکافی کرده وجود لوله‌های حرارتی پیشرفته را در آن تایید می‌کند. 

این لوله‌های حرارتی به همراه ورق‌های مسی در قسمت میانی بالای باتری قرار گرفته‌اند تا بتوانند گرمای پردازنده اسنپدراگون 821 را کاهش دهند. آزمایشات ال‌جی نشان می‌دهد که استفاده از این سیستم خنک‌کننده جدید توانسته است تا حدود 10 درصد درجه حرارت دستگاه را کاهش دهد.

در درون این لوله‌های حرارتی، یک مایع خنک کننده به حجم 0.1 گرم وجود دارد. کمپانی ال‌جی پیش از این خبر داده بود که می‌خواهد از یک سیستم خنک کننده جدید در گوشی جی 6 استفاده کند و حالا این کمپانی به وعده خود جامه عمل پوشانده است. نظر شما چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

کیان

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
اواین گوشی با خنک کننده مایع lumia 950 XL بود

پرهام

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
جسارتا زحمت افتاد ال جی این سیستم رو سونی روی اسنپ 810 که خیلیا مینالیدن از گرماش داد و خیلی راحت هم 4کی ظبط میکرد یک ساعت!ال جی کجاست ترو خدا در این زمینه از ژاپن عقب نیست؟!

قاسم

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
اهای شمایی که میگین اس8 از ال جی جی6 کپی کرده حالاببینین کی کپی کرده این عملوسامسونگ رو اس7انجام داده حالا ال جی کپی کرده روگوشیه جی6 به چشم ببینید من تعصبی نیستم ولی ازادم هایی که ندونسته نظرمیدن بدم میاد

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
نظر ما این است که کپی از سامسونگ

Babak

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
گرم واحد وزن استو با عرض پوزش