خانهاخبار
نسل دوم ساعت‌ هوشمند هوآوی معرفی شد

نسل دوم ساعت‌ هوشمند هوآوی معرفی شد

هوآوی از نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود با نام Huawei Watch 2 رونمایی کرد که انواع مختلفی دارد.
۱۳۹۵/۱۲/۸

دو سال پیش هوآوی با معرفی اولین ساعت هوشمند خود توانست ثابت کند در صنعت ابزارهای پوشیدنی هم می‌تواند خوش بدرخشد. این شرکت در کنفرانس امروز خود از نسل دوم ساعت‌های هوشمندش رونمایی کرد.

Huawei Watch 2 در دو نوع اسپورت و کلاسیک فروخته می‎شود ضمن اینکه مدلی نیز با همکاری پورش طراحی شده که ظاهری متفاوت و خاص‌تر دارد.

بدنه هوآوی واچ 2 از جنس استیل ساخته شده، به رنگ خاکستری است و نمایشگر آن 45 میلی‌متر قطر دارد. در لبه کنار ساعت دو دکمه دیده می‏شود و به شکل جالبی دقیقه‌ها روی حاشیه نمایشگر حک شده است.

image

هر دو مدل Huawei Watch 2 تاییدیه IP68 دارند که آنها را در برابر نفوذ آب و گردوخاک مقاوم می‌سازد. سنسور ضربان قلب، GPS و سنجش مصرف اکسیژن از دیگر ویژگی‌های این ساعت است که آن را برای استفاده ورزشکاران مناسب می‌سازد. در این ساعت اندرویدی از پردازنده اسنپ دراگون 2100 استفاده شده، 4 گیگابایت حافظه داخلی و 768 مگابابیت حافظه رم استفاده شده است. باتری 420 میلی‌آمپری هوآوی واچ 2 امکان استفاده به مدت 2 روز را به شما خواهد داد و با نصب سیمکارت می‌توانید بدون نیاز به گوشی با آن تماس بگیرید.

قیمت هوآوی واچ 2 از 330 یورو آغاز می‎شود و از ماه آینده ابتدای در چین و 5 کشور اروپایی و سپس در بازار کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

amir1975

۱۳۹۵/۱۲/۸
تعصب رو بگذارید کنار مدل کلاسیکش اپل واچ از نظر امکانات و ظاهر قورت میده..
اپل واچ واقعا طراحی زشتی داره.