خانهاخبار
گلکسی اس 8 سامسونگ یا جی 6 ال جی؟ کدام یک زیباتر است؟

گلکسی اس 8 سامسونگ یا جی 6 ال جی؟ کدام یک زیباتر است؟

اکانت معروف evLeaks هم به تازگی رندرهای جدیدی از پرچمداران سامسونگ و ال جی منتشر کرده است؛ رندرهایی که Galaxy S8 و G6 را در قاب محافظ نشان می‌دهند.
۱۳۹۵/۱۱/۳۰

این روزها خبرهای زیادی از پرچمداران شرکت های مختلف فاش می‌شود؛ پرچمدارانی که همین یکی-دو ماهه معرفی و عرضه خواهند شد. احتمالا در خبرها عکس‌های منتشرشده را دیده‌اید. پرچمدار ال‌جی، G6، برخلاف نسل قبلی‌اش ماژولار نیست و قرار است در MWC 2017 رونمایی شود. سامسونگ نیز خود را برای رونمایی از پرچمدارش آماده می‌کند؛ گوشی هوشمندی که در ماه مارس رونمایی و در ماه آوریل عرضه می‌شود. طبق آنچه در عکس‌های فاش‌شده دیده‌ایم، گلکسی اس8 این بار دیگر نسخه‌ای با نمایشگر معمولی ندارد و هر دو نسخه این گوشی احتمالا با نمایشگر خمیده عرضه می‌شوند.

اکانت معروف evLeaks هم به تازگی رندرهای جدیدی از پرچمداران سامسونگ و ال‌جی منتشر کرده است؛ رندرهایی که اس8 و جی6 را در قاب محافظ نشان می‌دهند.

پرچمدار سامسونگ یک قدم جلوتر از پرچمدار ال‌جی است و از نسل جدید تراشه کوالکام، اسنپدراگون 835، بهره می‌برد، درحالی‌که G6 همان تراشه قبلی، اسنپدراگون 821، را روی خود دارد. اما در مورد ظاهر گوشی‌ها اوضاع فرق می‌کند. این‌بار سامسونگ با عرضه نکردن نسخه معمولی گلکسی اس8 با دست خود طرفداران این نسخه را به سمت دیگر برندها هدایت کرده و طبعا ال‌جی جی6 یکی از این جایگزین‌هاست.

این گوشی با ظاهری زیبا و مشخصاتی قابل توجه، قرار است رقیبی جدی برای اس8 سامسونگ باشد. البته پرچمداران قبلی سامسونگ ثابت کرده‌اند که نمایشگر خمیده بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد، اما نمایشگرهای معمولی هم طرفداران خود را دارند. به هر حال اکنون تنها می‌توانیم از روی عکس گوشی‌ها و مشخصات فاش‌شده آنها در موردشان قضاوت کنیم. نظر شما در مورد نسل جدید پرچمداران سامسونگ و ال‌جی چیست؟ کدام یک را بیشتر می‌پسندید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (73 نظر)

عارف

۱۳۹۶/۳/۲۷
به نظر من واقعا قابل مقایسه نیستن !! S8 خیلی خیلی زیباتره

Galaxy a5 2016

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
همه چی سلیقه ایه ولی از نظر من اس ۸ صفحه نمایش زیبا تر و الجی جی ۶ پشتش خصوصا بخاطر جای خوب حسگر اثر انگشتش.ولی در کل اس ۸ از نظر من زیباتره

پویا

۱۳۹۵/۱۲/۶
سامسونگ بخاطر اج بودن زیباتره . اما 835 snapdrgon که حدودا 20% انرژی کمتر مصرف میکنه و پنل آمو ال ای دی روشنتر و باز هم مصرف کمتر می کنه سامسونگ اصلا قابل مقایسه با LG G6 نیست.

ali

۱۳۹۵/۱۲/۶
سامسونگ خیلی قشنگ تره

kamran

۱۳۹۵/۱۲/۵
محمد وقتی سونی معرفی شد بهت میگم حسابش میارن یا نه بعدشم مگه سامسونگ لبه هاشو مثل چاقو کنه بعد به مردم بگه همینه که هست می خوای بخوا نمی خوایم نخوا بعدشم هی زرت زرت بترکه . اگر این لبه های چاقوییش نبود الان زشت ترین گوشی جهان میشد تابحال دیدی کسی از پشته گوشی اس 7 عکس بگیره خخخ من که تابحال ندیدم اگر خیلی بخوان عکس بندازن کلا 1 یا 2 تا ولی همه ی عکساش از صفحه نمایش بعدم الان پر خبر ترین گوشی گوشی سونی که می خواد صفحه نمایش فورکا رو با اسنپ دراگون 835 رو با هم جا بده ولی اینقدر سونی ماهره که 1 خبر هم به جز فورکا بودن بیرون نداده چه برسه به عکسای گوشی خخخخ سامسونگ اینقدر چرته که عکسای گوشییم اومده بیرون بعدشم همه منتظر اومدن سونی هستن خب آخه سونی بیهترینهههه اینجاشو یادت رفت محسن فقط سونی
JUST SONY XPERIA
BEST SONY XPERIA
.......SONY.......
.make.believe.