خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری نوکیا 3 منتشر شد

مشخصات سخت افزاری نوکیا 3 منتشر شد

پس از بازگشت برند نوکیا به دنیای گوشی‌های هوشمند، نوکیا 6 اولین گوشی اندرویدی این برند بود که معرفی شد، اما در کنگره جهانی موبایل امسال شاهد معرفی سه گوشی هوشمند دیگر از نوکیا خواهیم بود که یکی از آن‌ها با نام نوکیا 3 رونمایی می‌شود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۷

روز گذشته اعلام شد که سه مدل جدید از گوشی‌های نوکیا در رویداد MWC 2017 رونمایی خواهند شد که دو مدل آن‌ها اندرویدی و مدل دیگر نسخه جدید گوشی افسانه‌ای و خاطره انگیز نوکیا ۳۳۱۰ خواهد بود. دو مدل اندرویدی با نام‌های نوکیا 3 و نوکیا 5 شناخته می‌شوند.

برخی از مشخصات نوکیا 5 مانند صفحه نمایش ۵.۲ اینچی، رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۰ دلاری آن قبلا عنوان شده بود. اما امروز مشخصات  نوکیا 3 هم تا حدودی اعلام شد، بر اساس شایعات در این گوشی ۱۵۰ دلاری از صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، پردازنده اسنپ دراگون ۴۲۵، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و اندروید نوقا به عنوان سیستم عامل پیش فرض استفاده شده است.

طبق برنامه ریزی HMD Global (کمپانی عرضه کننده گوشی‌های تحت برند نوکیا)، این گوشی در ماه‌ مارس یا آوریل وارد بازار خواهد شد. با توجه به این که نوکیا 6 (اولین گوشی از سری جدید اسمارت فون‌های اندرویدی نوکیا)  ابتدا به طور رسمی در چین عرضه شده بود، احتمال دارد نوکیا 3 هم ابتدا وارد بازار چین و سپس به طور جهانی عرضه شود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

italodance

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
نوکیا مادر بنجول سازان هست.

italodance

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
پادشاه مرده خخخخ

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
اچ تی سی کارش تمومه دیگه

reza_j_l

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
سلام و تشکر از شما
بله اکثر خبرهایی که اعلام میشن ممکنه شایعه باشن، حتی اکثر اوقات خود ما هم اعلام می‌کنیم که شایعه هستن اما هر چه بیشتربه زمان معرفی نزدیک میشیم این شایعات بیشتر به واقعیت نزدیک میشن و امیدواریم که این بار هم همینطور بشه.
ممنون از دقت شما.

omid

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
بنازم پادشاهو که خوب برگشته
داره همه رده های قیمتی رو اروم اروم پر میکنه
بعد اینا فقط میمونه پرچم دارش
منتظرشم شدیدا