خانهاخبار
کاهش قیمت Honor 8 برای مدت محدود به ۳۲۰ دلار

کاهش قیمت Honor 8 برای مدت محدود به ۳۲۰ دلار

آنر 8 که ابتدا با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس خریداران قرار گرفت اکنون با تخفیفی ۸۰ دلاری برای مدت محدود به ۳۲۰ دلار کاهش قیمت داده است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۶

آنر 8 با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس خریداران قرار گرفت. اما مسئولان این برند اکنون تصمیم گرفتند تا با تخفیفی ۸۰ دلاری، قیمت آن را برای مدت محدود به ۳۲۰ دلار برسانند. این تخفیف می‌تواند یک خبر خوب برای علاقمندان به برند آنر به حساب بیاید. Honor 8 دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی است که گزینه‌ای مناسب برای یک تلفن هوشمند ایده‌آل محسوب می‌شود. بدنه پشتی این دیوایس که از ۱۵ لایه شیشه تشکیل شده، زیبایی خاصی را داراست و با تکیه بر دوربین دوگانه قدرتمند، توانایی شکار تصاویر بسیار زیبایی را دارد. اگرچه پردازنده اختصاصی HiSilicon قرار گرفته در آنر 8 عملکرد خوبی از خود نشان داده، اما توانایی رقابت با پرچمداران را ندارد. با داشتن درگاه کارت حافظه، به هیچ عنوان حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی این محصول برای شما نگران کننده نخواهد بود و باتری دستگاه نیز از عمر مفید خوبی برخوردار است.

image

Honor 8 با قیمت ۳۲۰ دلار به همراه یک قاب شفاف و کارت هدیه خرید لوازم جانبی در دسترس خریداران است و ضمانت ۱۵ روزه برگشت محصول؛ در صورت مورد پسند نبودن، نیز شامل حال آن می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

یونس

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
کسانی که میان اینجا بدون هیچ اطلاعاتی درباره این گوشی الکی نظر میدن، اول برین تو یوتیوب ویدیوهای مقایسه این گوشی رو با بقیه پرچمدارا ببینین بعد بیاین نظر بدین.الکی خرابش نکنین

یونس

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
مردم بدون اینکه تحقیق کنن الکی حرف مفت میزنن دیگه. واقعانم که معرکست

یونس

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
انصافا این گوشی با اینکه پرچمدار نیست، از خیلی پرچمدارای بازار بهتره. کلا اگه تستهای بنچمارک و اینجور چیزارو نگاه کنین، رسما ترکونده. بی نقصه

mahdi esi

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
برترین گوشی یعنی xiaomi mi mixسی پی یو اسنبدراگون۸۲۱ دارد و این گوشی یا این سی پی یو معادل اسنبدراگون ۸۲۰

bab

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
الام منفی برای چی ؟
واقعا براتون متاسفم که نمیدونین هانر میان ردس. پرچمدارش گروه p هست