خانهاخبار
طرح مفهومی آیفون 8 بدون حاشیه و کارکرد iOS 11 روی آن

طرح مفهومی آیفون 8 بدون حاشیه و کارکرد iOS 11 روی آن

یک طراح گرافیک به نام Moe Slah، طرح مفهومی از آیفون 8 بدون حاشیه ساخته است. در این کانسپت، کارکرد iOS 11 روی گوشی iPhone 8 اپل پیاده‌سازی شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳

هنوز زمان زیادی تا معرفی گوشی آیفون 8 باقی مانده است و بیشتر توجهات در دنیای گوشی‌های هوشمند، روی Galaxy S8 سامسونگ و امکانات احتمالی آن متمرکز شده است؛ اما این موضوع باعث نمی‌شود مردم از کنجکاوی در مورد کمپانی ساکن کوپرتینو و پرچم‌دار آینده آن دست‌بردارند.

در مورد گوشی iPhone 8 نیز همچون، گوشی‌های قبلی اپل شایعات زیادی وجود داشته است و در حالی که هنوز مشخصات سخت‌افزاری آن درز نکرده، اما شایعاتی در مورد آن وجود دارد.

در زمان ساخت کارهای هنری و ویدئوهای مفهومی از گوشی‌ها، می‌توان از شایعات زیادی الهام گرفت و طراح گرافیک، Moe Slah، از برخی از برجسته‌ترین شایعات پیرامون آیفون 8 استفاده کرده و یکی از بهترین و جالب‌ترین مدل‌های مفهومی این گوشی را ساخته است. او همچنین سعی کرده چیزی را به تصویر بکشد که شاید اپل در iOS 11 انجام دهد.

محوریت این کانسپت، صفحه‌نمایش بدون حاشیه و دکمه Home روی صفحه‌نمایش است. طبق شایعات، اپل قصد دارد آیفونی با صفحه‌نمایش بدون حاشیه تولید کند که در آن، صفحه‌نمایش بخش قابل‌توجهی از پنل جلویی گوشی را تشکیل داده است.

برای این منظور، دکمه هوم و سنسور Touch ID باید به داخل یا زیر صفحه منتقل شوند. در این مدل مفهومی، چنین احتمالاتی بررسی شده است و کارهایی برجسته شده است که سیستم‌عامل iOS می‌تواند با فضای بیشتر صفحه‌نمایش انجام دهد.

مانند همه طرح‌های مفهومی خوب، هدف این ویدئو خیال‌پردازی است و این دقیقا همان کاری است که شما هم باید انجام دهید. طرح‌های مفهومی، به تصاویر می‌پردازند و در آن‌ها از کلمات خبری نیست؛ پس با آرامش از این ویدئو لذت ببرید، چراکه با یک کانسپت برجسته روبرو می‌شوید.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

رضا خان

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
دوستان این یک طرح مفهومی یا CONCEPT هست که بر اساس شایعات و احتمالات و شنیده ها ساخته شده و بدون شک طرح نهایی اختلاف زیادی داره و حتی تا آخرین ساعات معرفی نمیتونید با اطمینان بگین که چه امکانات و طراحی داره.اپل همیشه موقع معرفی محصولاتش همه رو شگفت زده میکنه و بعضی ها رو هم که با تخیلات این چیزها رو طراحی میکنند، نا امید میکنه.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
حالا تا بخواد رسما معرفی بشه هزااار جور فرقه میبافن براش، آخرشم یه گوشی مثل تا حالا با باتری ضعیف میدن تحویل ما

...

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
این جوری ک بوش میاد ، زودتر از شهریور 96 ، رونمایی میشه و به بازار عرضه میشه !

dimen

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
ووووووووووووووووووو همه برند ها باید تعظیم کنن برا این قول

مازیار7پلاس

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
بده و بده و بازم بده شبیه گوشی های چینی هست
اگه کادیلاک ها رو دیده باشید کشیده بودن و پنجره بزرگ جلو و چراغا و... زبان طراحی این خودرو هست یا بی ام و و خیلی از محصولات دیگه
بنده خودم ایفون بازم و جز ایفون و بلک بری و سامسونگ چیز دیگه ای رو قبول ندارم اما این طرح افتضاح است پشت این طرح اصالتی نیست