خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری ایسوس ZenFone 4 لو رفت

مشخصات سخت افزاری ایسوس ZenFone 4 لو رفت

مشخصات سخت افزاری گوشی ایسوس ZenFone 4 در بنچمارک GFXBench لور فته است. این گوشی یکی از مجموعه گوشی‌های سری آینده زنفون خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۰

شرکت تایوانی ایسوس توانسته است موفقیتی بسیار خوب و درخشان را با استفاده از خانواده گوشی‌های زنفون در سراسر جهان کسب کند. این شرکت در ماه مه سال میلادی جاری قصد دارد تا پرونده خانواده ایسوس زنفون 4 را با نسخه اصلی این سری از گوشی‌ها یعنی تلفن هوشمند تمام عیار  زنفون 4  به همراه چند گوشی دیگر از این خانواده باز کند.

image

از مشخصات سخت افزاری منتشر شده برای گوشی هوشند ایسوس زنفون 4 در بنچمارک جی اف ایکس بنچ باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820 با فرکانس پردازنده 2.1 و 1.6 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی، 6 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

گفتنی است که شایعات قبلی خبر از صفحه نمایش 5.2 اینچی با یک باتری 4850 میلی‌آمپر ساعتی در گوشی ایسوس ZenFone 4 می‌دادند به همین دلیل شاید در آینده شاهد دو نسخه از مدل اصلی خانواده جدید زنفون شرکت ایسوس باشیم.

در هر صورت هنوز اطلاعات بیشتری از ایسوس زنفون 4 منتشر نشده است اما به طور قع باید گفت که باید منتظر این گوشی هوشمند پرچمدار در سال میلادی جاری باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

شاهرخی

۱۳۹۶/۱۲/۲۲
سلام . من یک گوشی ایسوس زنفون 3 دیلاکس اواخر دی ماه 96 خریداری کردم . گوشی فوق العاده خوبی از هر لحاظ بود تا چند روز گذشته یک باطری گوشی شارژ خالی می کنه و خاموش میشه . خواستم جویا شم آیا مرکزی وجود داره که باطری گوشی رو بدون مشکل تعویض کنه ؟؟؟

.......

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
ایسوس فقط کمی شکل گوشی رو تغییر میده مگیه گوشی جدید

hosfat

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
الان دقیقا فرقش با مدل قبلیش چی بود

Pooyan

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
حیف که زنفون 3 نیومد ایران!