خانهاخبار
ویدیوی آنباکس هوآوی Honor 6x (اختصاصی جی اس ام)

ویدیوی آنباکس هوآوی Honor 6x (اختصاصی جی اس ام)

خانواده آنر هوآوی در سال‌های اخیر محصولات موفق و خوبی را روانه بازار کرده است. حالا جدیدترین عضو این سری یعنی آنر 6x در اختیار ما قرار گرفته که در ادامه مطلب ویدیوی آنباکس آن را مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۵/۱۱/۱۹

جدیدترین عضو خانواده آنر هوآوی یعنی Honor 6x که هوآوی آن را با خود به نمایشگاه CES 2017 برده بود وارد بازار ایران شده است. این گوشی خوش‌ساخت و زیبا مشخصات سخت‌افزاری قابل قبولی دارد و یکی از میان‌رده‌های خوب بازار به‌شمار می‌رود. 

صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، دوربین دوگانه، بدنه فلزی و سنسور اثرانگشت از جمله ویژگی‌های آن هستند. بررسی تخصصی آنر 6x نیز در جی‌اس‌ام منتشر شده که خواندن آن خالی از لطف نیست. اما پیش از بررسی، ویدیویی از آنباکس یا جعبه گشایی آن تهیه کرده‌ایم تا در اولین نگاه با گوشی و محتویات جعبه آن آشنا شویم. 

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۸/۱۷
سلام ببخشید این گوشی قابلیت اتصال به ledداره یعنی خروجی ام اچ ال یا hdmiداره خواهشاً جواب بدید خیلی مهمه .اگه ندارم چه گوشی میان رده ای این قابلیت رو داره

Amirsingle

۱۳۹۶/۴/۲۹
ن داش ی خورده بیشتر بصبر ی رده بالاتر بیاد بگیر
یا چیز دیگ بگیر

حامین حامی

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
عرض سلام و خسته نباشید
ببخشید بنده گوشی honor 7 هواوی دارم..میخواستم ببینم آیا ارزش داره که بفروشم و یکی از دو گوشی honor 6x و یا nova plus رو بخرم؟؟ خواهشا کسانی که اطلاعاتی درست درمورد این سه گوشی دارن لطف کنند و جواب بدن
تشکر