خانهاخبار
افشای مشخصات Galaxy C5 Pro از بنچمارک Geekbench

افشای مشخصات Galaxy C5 Pro از بنچمارک Geekbench

مشخصات گلکسی سی 5 پرو سامسونگ از بنچمارک Geekbench افشا شده است؛ مشخصاتی که از رم 4 گیگابایتی و صفحه نمایش Full HD برای این گوشی خبر می دهد.
۱۳۹۵/۱۱/۶

تنها چند هفته پس از دیده شدن گوشی گلکسی سی 5 پرو در بنچمارک GFXBench، این گوشی در دیگر بنچمارک معروف، Geekbench، نیز رویت شده و مشخصات آن در این وبسایت منتشر شده است. از مشخصات فاش شده می‌توان فهمید که سی 5 پرو سامسونگ تراشه اسنپدراگون 625 با پردازنده 8 هسته‌ای و 2.21 گیگاهرتزی دارد.

از دیگر مشخصات اشاره شده برای این گوشی می‌توان به 4 گیگابایت رم و اندروید 6.0.1 مارشمالو اشاره کرد. این مشخصات با چیزی که پیشتر در بنچمارک GFX فاش شده بود تطابق دارد.

همچنین گفته شده نمایشگر این گوشی رزولوشن Full HD دارد و احتمالا 5.2 یا 5.5 اینچی است. حافظه داخلی گوشی جدید سامسونگ 64 گیگابایت ذکر شده و دوربین پشت و جلوی آن 16 مگاپیکسلی است.

همانطور که می‌دانیم این گوشی تا کنون در TENAA و FCC مجوز گرفته و تاییدیه WiFi را نیز دریافت کرده است، پس عجیب نیست اگر به‌زودی و شاید هم در MWC 2017، شاهد معرفی آن باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Saeed

۱۳۹۶/۳/۸
سلام
کسی تجربه کار کردن با C5 pro رو داره اگه کسی هست لطفا خوبی ها و بدی هاش رو بگه
ممنون

rs76

۱۳۹۵/۱۱/۸
دقیقا

htcocean

۱۳۹۵/۱۱/۷
عزیزم اون گوشی اولین گوشیه دنیاست که با یاقوت کبود درست شده اصلا میدونی چیه تا حالا دیدی یاقوت سر همخون گرونه دلبندم :))))))))))))
بعدشم فول کپی میشه
htc one c5 c7 c9
on5 on7 و...
و سری j
و....................................................................................................

حسین

۱۳۹۵/۱۱/۷
خیلی ارزون تر از گوشی فول کپی و طرح سامسونگ اچ‌تی‌سی به اسم galaxy u ultra هست و ادم عاقل همیشه گوشی اصل میخره نه گوشی طرح اصل رو.

htcocean

۱۳۹۵/۱۱/۷
مفت گرونه