خانهاخبار
P10 گرانترین گوشی سری P هوآوی خواهد بود

P10 گرانترین گوشی سری P هوآوی خواهد بود

گفته می‌شود که گوشی هوآوی پی 10 قیمتی بالاتر از تمام گوشی‌های سری پی خواهد داشت. این گوشی قرار است در کنگره جهانی موبایل در بارسلون معرفی شود.
۱۳۹۵/۱۱/۵

همه ما کمپانی‌های چینی را با گوشی‌های ارزان‌قیمتشان می‌شناسیم؛ گوشی‌هایی که با وجود قیمت پایین‌، از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی بهره‌ می‌برند. کمپانی‌های چینی از جمله شیائومی و هوآوی جزو کمپانی‌هایی هستند که با تکیه بر همین پتانسیل توانسته‌اند نامی برای خود دست و پا کنند و حجم زیادی از بازار کشورهای خاورمیانه و در حال توسعه را در اختیار بگیرند. اما همان‌طور که می‌دانید کمپانی هوآوی قرار است در کنگره جهانی موبایل، که تا حدود یک ماه دیگر در بارسلون برگزار می‌شود، از جدیدترین عضو خانواده گوشی‌های سری P موسوم به P10 رونمایی کند. گفته می‌شود که گوشی هوآوی P10 قیمتی بالاتر از تمام گوشی‌های سری P خواهد داشت. 

image

هوآوی پی 9، که یک سال از معرفی‌اش می‌گذرد، با قیمتی معادل 599 دلار در نسخه 32 گیگ و 649 دلار در نسخه 64 گیگ روانه بازار شد. اما از آنجا که بعد از پی 9، هوآوی از گوشی P9 Plus نیز رونمایی کرد، احتمالا شاهد برچسب قیمت 749 دلاری برای P10 باشیم. به نظر می‌رسد که هوآوی به مرور در حال دگردیسی به یک کمپانی لوکس‌ساز است و در حال فاصله گرفتن از تعریف رایج کمپانی‌های چینی‌ است. این کمپانی چندی پیش نیز مدلی موسوم به «پورشه دیزاین» را با قیمت 1395 دلار برای گوشی Mate 9 عرضه کرد؛ در حالی که قیمت نمونه معمولی میت 9 از 699 دلار آغاز می‌شود. 

نظر شما چیست؟ آیا مشتریان حاضرند بیش از 700 دلار برای خرید از برندی مانند هوآوی هزینه کنند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

علی

۱۳۹۶/۱/۶
هواوی کمپانی چینی است که چین هرچه وسایلی بزنه همش آشغال است

آرش

۱۳۹۵/۱۱/۶
شاید داره همون راهی رو میره که تو صنعت خودرو هیوندای و کیا رفتن

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۶
با این قیمتا کسی نمیخره

Hussein

۱۳۹۵/۱۱/۵
هنوز خیلی زوده که بخواد با این قیمتا بیاد جلو مخصوصا تو کشورهای اسیایی از جمله ایران که میتونن با این قیمت ایفون یا گلکسی بخرن.

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۵
این افزایش قیمت به حقه
چون حداقل سی پی یو رو داره خودش طراحی می کنه و وابسته نیست به کوالکام
امروز خبری شنیدم مبنی بر اینکه پرچمدار جدید ال جی به خاطر حجم سفارش سامسونگ داره از نسخه 821 اسنپدراگون استفاده می کنه
این واقعا بده سامسونگ روش بدی رو برای به عقب روندن رقباش داره استفاده می کنه
و شرکت هایی که کار تحقیق و توسعه رو دارن انجام میدن باید هم این هزینه ها رو در قیمت نهایی محصولاتشون لحاظ کنن