خانهاخبار
29 مارس، رونمایی از گلکسی اس 8 سامسونگ در نیویورک

29 مارس، رونمایی از گلکسی اس 8 سامسونگ در نیویورک

با اعلام رسمی سامسونگ از رونمایی نکردن از Galaxy S8 در MWC 2017، احتمالا این گوشی در 29 مارس 2017 در نیویورک و چند شهر دیگر رونمایی خواهد شد.
۱۳۹۵/۱۱/۵
image

حالا که سامسونگ رسما از معرفی نشدن نسل جدید پرچمدارش در کنگره موبایل بارسلون خبر داده است شایعات پیرامون تاریخ چدید عرضه این گوشی پراکنده شده‌اند. در خبرهای جدید که البته صحت آنها تایید نشده است گفته می‌شود گلکسی اس 8 سامسونگ آماده رونمایی در MWC 2017 است اما این گوشی تنها برای شرکای سامسونگ نمایش داده خواهد شد و نه در کنفرانس خبری و برای عموم. در ادامه نیز گفته شده گلکسی اس 8 سامسونگ در 29 ماه مارس معرفی خواهد شد و با قیمت 849 دلار در دسترس خواهد بود. همچنین به این خبر اضافه شده است که سامسونگ برای معرفی پرچمدارش در چند شهر آمریکا و اروپا کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد.

تا ماه مارس زمان زیادی نمانده و به‌زودی سامسونگ باید دعوت‌نامه‌های مراسم خود را ارسال کند؛ دعوت‌نامه‌هایی برای خبرنگاران برای شرکت در مراسم این شرکت در شهر نیویورک و احتمالا بریتانیا. سامسونگ احتمالا این مراسم را به‌صورت زنده پخش خواهد کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

محمدعلي بهراميان

۱۳۹۵/۱۱/۸
لنز دوربيناي آيفوناي نسل پيش و سري پروي آيپد هن از ياقوت كبود بود
چيه الكي گندش ميكنيد ?
اولين شركت كه در دنياي موبايل از ياقوت كبود استفاده كرده ؟ ???
بزار بهت بگم كه اچ تي سي هيچوقت پيشتاز و پيشرو نبوده نسبت به رقبا بجز يكبار كه از دوربين دو تايي استفاده كرد و اون هم كه هيچ استقبالي ازش نشد يعني بهتره بگم تا وقتي اچ تي سي ازش استفاده ميكرد و وارد بازار كرده بودش !

ضد سام سوسک

۱۳۹۵/۱۱/۶
حتما

ضد سام سوسک

۱۳۹۵/۱۱/۶
سینا
اچ تی سی از یاقوت استفاده کرده میفهمی یعنی چی بخاطر همین گرونه ولی این بمب اصلا ارزش نداره درضمن اچ تی سی بازم برای اولین بار از یاقوت کبود در دنیایه موبایل استفاده کرد

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۶
بله اتفاقا ارزش خریدش خیلی خیلی بالاتر از هواوی 770 دلاری یا گوشی طرح سامسونگ یعنی U Ultra ه که قیمتش 920 دلاره

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۶
بی نظیر و بی رقیب