خانهاخبار
رندرهای جدید از Galaxy S8 Plus سامسونگ

رندرهای جدید از Galaxy S8 Plus سامسونگ

رندرهای جدیدی از گلکسی اس 8 پلاس فاش شده است که امیدها را به داشتن لنز دوربین دوگانه زنده نگه می‌دارد اما در کمال تعجب خبری از اسپیکر استریو در آن نیست.
۱۳۹۵/۱۱/۳

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد Galaxy S8 شنیده‌ایم اما این تنها گوشی نیست که سامسونگ قرار است ظرف چند هفته آینده معرفی کند. Galaxy S8 Plus عضو بزرگ‌تر این خانواده است که اطلاعات کمتری درباره آن داریم.

گفته می‎شود Galaxy S8 Plus اولین گوشی سامسونگ با دو لنز دوربین است با این حال در رندرهای جدیدی که از آن فاش شده نمی‌توان این مورد را تایید کرد. اگرچه برشی که در قسمت پشت گوشی دیده می‏شود دو لنز را در خود جای می‌دهد بنابراین هنوز می‌توانیم امیدوار باشیم.

مورد دیگر اضافه شدن دکمه‌ای به لبه دستگاه است که احتمال می‌رود اختصاصا به دستیار شخصی سامسونگ، Bixby، تعلق داشته باشد. در بخش زیرین دستگاه پورت USB Type-C و جک 3.5 هدفون وجود دارد اما خبری از اسپیکر دوم در بالای گوشی نیست.

پیش‌بینی می‏شود سامسونگ از پرچمداران جدید به صورت محدود در MWC 2017 رونمایی کند و معرفی عمومی آن را به تاریخ دیگری موکول نماید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (59 نظر)

علیرضا

۱۳۹۵/۱۱/۹
اقای کادیلاک و اقای yh خواهشا دیگه نظر ندید.هر نظری دادید دیس لایکتون 3 برابر شده.قابل توجه دوستان:الان تکنولوژی دو دوربینه دست ایفون 7 پلاس و الجی g5 و v20 و هواوی p9 و mate 9هستش.درسته که htc one m8 اولین گوشی دو دوربینه هست،ولی دوربین بسیار ضعیف و غیر قابل انتظار رو داشت و حتی از تک دوربینه های الجی و سامسونک و اپل که همراه با اون گوشی ها عرضه شده بودند ضعیف تر بود.htc تنها نقطه قوتی که داره اسپیکرش و کاربری سادش هستش.ضمنا در مورد گلگسی اس 8 هم کوتاه بگم که این گوشی به هیچ عنوان مثل نوت 7 نمیترکه.و میتونه یکی از گوشی های خوب 2017 باشه.همان طور که اس 7 ایج یکی از برترین گوشی های 2016 بود.پس اقای کادیلاک و اقای yh خواهشا با نظر دادن تعصبانه خودتان را بین مردم خراب تر نکنید.

مصطفی

۱۳۹۵/۱۱/۶
Cadillac@
Note7 پشت و رو گوریلا گلس 5 هست برو هر سایتی که قبول داری ببین حرف من را تایید کردن.

cadillac

۱۳۹۵/۱۱/۶
مصطفی @
فیلم دراپ تست note 7 یە بار دیگە نگاە کنی میفهمی کجاش گلس پنجە و کجاش شیشە بازیافتی .

مصطفی

۱۳۹۵/۱۱/۶
هر چی هم خش بیفته بیشتر از اون حلبی های اچ‌تی‌سی که روش نقاشی میکشن خش نمیافته. نوت7 جمع شد ولی همچنان پرطرفدارتر از آجرهای تولیدی اچ‌تی‌سی هست :)))

yashar2080

۱۳۹۵/۱۱/۶
کاملا یادمونه چطور خش می افتاد......... تازه کدوم گوشی؟!!!! نوت7؟!!! مگه همچین گوشیی هم هست؟!!:دی