خانهاخبار
انتشار اندروید 7 برای HTC One A9

انتشار اندروید 7 برای HTC One A9

با اینکه قرار بود وان ای 9 اچ تی سی به فاصله 15 روزه جدیدترین نسخه اندروید را دریافت کند پس از گذشت 4 ماه انتشار اندروید نوقا برای این گوشی آغاز شده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸

اگر به یاد داشته باشید HTC زمان معرفی One A9 قول داده بود این گوشی را با فاصله 15 روزه از گوگل، به‌روز کند. این خبر بسیاری از کاربران اندروید را، که از تاخیر دریافت نسخه‌های جدید اندروید ناراضی بودند، خوشحال کرد ولی دیری نپایید که اچ‌تی‌سی خلف وعده کرد و نتوانست قولش را عملی کند.

اکنون پس از گذشت 4 ماه از انتشار نسخه نهایی اندروید 7 یکی از مسئولان HTC در توییتر خود اعلام کرده است انتشار آپدیت اندروید نوقا برای نسخه آنلاک One A9 از امروز آغاز می‏شود و کاربران گوشی میان‌رده اچ‌تی‌سی به زودی می‌توانند، همچون HTC 10 و One M9، از جدیدترین نسخه اندروید استفاده کنند.

image

علاوه اضافه شدن ویژگی‌های جدید اندروید نوقا، به همراه این آپدیت وصله امنیتی ماه ژانویه اندروید نیز نصب خواهد شد.

مثل همیشه چند هفته طول می‎کشد تا همه کاربران بتوانند این آپدیت را روی گوشی خود دریافت و نصب کنند. اگر توانسته‌اید اندروید نوقا را روی One A9 نصب کنید تجربه خود را با ما درمیان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

Mmd@

۱۳۹۶/۱۱/۹
سلام گوشی من ساخت تایوانه اما تا الان برای من اندروید7نیومده چیکار کنم؟ هرچقدر هم تو بخش تنظیمات و آپدیت میرم میگه هنوز آپدیتی نداری!

Mahmoud

۱۳۹۶/۲/۱۲
سلام، باوجود اینکه واسه گوشی های ساخت تایوان اومده این اپدیت،ولی من خیلی وقته پیگیرم ولی نیومده واسم الارمش،چیکار کنممم؟?

Alireza

۱۳۹۶/۱/۳۱
سلام شما گوشیتون ساخت چینه باید صبر کنید
فعلا فقط واسه گوشی های ساخت تایوان امده

Iesa

۱۳۹۶/۱/۱۲
سلام من هم دقیقا با همین مشکل مواجم فکر میکنم باید یه مدتی صبر کنیم.

Mj

۱۳۹۶/۱/۱۰
سلام htc a9 دارم واسه من اپدیت نیومده کسی میدونه چرااااااااا؟