خانهاخبار
Xiaomi Mi 6، در سه نسخه متفاوت

Xiaomi Mi 6، در سه نسخه متفاوت

جانشین می 5 شیائومی در چند نسخه عرضه می‌شود تا کاربرانی با سلیقه متفاوت را به سمت خود بکشاند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸
image

یک سال پیش می 5 شیائومی عرضه شد؛ گوشی هوشمندی با طرحی عالی، سخت‌افزار قدرتمند و یکی از بهترین گوشی‌ها در آزمایشات انجام شده. حالا به نظر می‌رسد جانشین این گوشی در چند نسخه عرضه می‌شود تا کاربرانی با سلیقه متفاوت را به سمت خود بکشاند.

طبق گفته یکی از کاربران وبسایت Weibo، گوشی Mi 6 شیائومی، که چندی پیش عکس‌هایی از آن نیز افشا شد، در سه نسخه با ویژگی‌ها و قیمت متفاوت عرضه می‌شود. گفته می‌شود مدل پایه این گوشی تراشه Helio X30 مدیاتک را روی خود دارد و با قیمتی حدود 290 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید. مدل بعدی این گوشی با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام عرضه می‌شود و احتمالا قیمتی حدود 360 دلار دارد. اما قدرتمندترین مدل می 6 شیائومی نیز همچون مدل قبلی با آخرین نسل تراشه اسنپدراگون کوالکام عرضه خواهد شد با این تفاوت که همچون اس 7 اج سامسونگ، از دو نمایشگر خمیده در کناره‌ها بهره می‌برد. این نسخه از می 6 قیمتی حدود 434 دلار خواهد داشت.

احتمال دارد شیائومی در کنگره موبایل بارسلون، MWC 2017، از Mi 6 رونمایی کند. پس فعلا باید منتظر باشیم ببینیم آیا شایعات در مورد گوشی جدید این شرکت به واقعیت می‌پیوندد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

sink

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
دو نمایشگر خمیده؟! یعنی چی؟ یکی پشت یکی جلو ؟ :/
یا اشتباه نوشتین؟

منم

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
میشه دوستانی که تجربه کار با گوشی های این برند رو دارند ، نظر کلیشون ( بدون تعصب ) رو راجع به گوشی بدن؟
ممنون

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۲۸
جلویه گوشی کپیه اچ تی سی یو پلی