خانهاخبار
پرچمدار جدید ASUS مجهز به قوی‌ترین پردازنده جهان

پرچمدار جدید ASUS مجهز به قوی‌ترین پردازنده جهان

روزهای آینده بهترین زمان را برای تکنولوژی‌دوستان رقم می‌زنند، زیرا کنفرانس CES 2017 در راه است و ظاهرا گوشی جدید ایسوس یکی از اولین سوغاتی‌های آن! این کمپانی در حساب رسمی توییترش به گوشی جدیدی اشاره کرده که از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۴

شاید تا چند سال پیش به محض شنیدن نام ایسوس کلمه «لپ‌تاپ» در ذهنمان تداعی می‌شد، اما چند وقتی است که تایوانی‌ها دیگر خود را به تولید نوت‌بوک محدود نمی‌کنند. این کمپانی در زمینه تولید گوشی هوشمند و تبلت نیز سروصدای زیادی به پا کرده است و ZenPadها و ZenFoneهایش طرفداران زیادی دارند. همان‌طور که می‌دانید، ‌هم‌اکنون پرچمدار گوشی‌های ایسوس، زنفون 3 است اما به زودی جای خود را به گوشی دیگری می‌دهد. در ادامه جزئیات قوی‌ترین گوشی تایوانی‌ها را، که در آینده نزدیک معرفی می‌شود، بررسی می‌کنیم، پس تا پایان با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

 

فردا نمایشگاه CES 2017 رسما آغاز می‌شود و ایسوس در روز دوم نمایشگاه یعنی 4 ژانویه (15 دیماه) کنفرانس خود را برگزار می‌کند. چندی پیش منابع رسمی تایید کردند که در آینده نزدیک شاهد پرچمدار جدیدی خواهیم بود، اما تاکنون هیچ‌یک از مشخصات آن لو نرفته بود. خوشبختانه حساب توییتری رسمی ایسوس اطلاعات جدیدی افشا کرده که مهم‌ترین آن‌ها استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835 به عنوان قلب تپنده گوشی است. البته ایسوس دقیقا به نام پردازنده اشاره نکرده، اما در توییت آمده:

پتانسیل‌های بهترین پردازنده جهان به زودی به نمایش درمی‌آید. تاریخ 4 ژانویه 2017 را به خاطر داشته باشید!

image

 

با توجه به این‌که اسنپدراگون 835 میان پردازنده‌هایی که تاکنون معرفی شده‌اند قوی‌ترین است و از اسنپ 820 عملکرد بهتر و مصرف بهینه‌تری دارد، برداشت ما این است که از 835 در پرچمدار 2017 ایسوس استفاده می‌شود. دومین ویژگی گوشی که در قالب یک عکس افشا شده دوربین دوگانه است. اگر به تصویر بالا دقت کنید علامت Infinity (بی‌نهایت) مثل مار دور دو لنز پیچیده شده است که از سنسور دوگانه این گوشی خبر می‌دهد. همان‌طور که می‌دانید گوشی‌های سری ZenFone Zoom ایسوس با دوربین قدرتمندشان شناخته می‌شوند. با مشاهده این تصویر، تحلیل خبرگزاری‌ها این است که احتمالا گوشی متعلق به سری زوم و نسل چهارم زنفون‌ها باشد. البته شایان ذکر است که این شایعه را هیچ‌یک از منابع رسمی تایوانی‌ تایید نکرده و صرفا حدس و گمان پیش از معرفی گوشی است.

در روزهای آینده مهم‌ترین اخبار CES 2017 را پوشش می‌دهیم، پس چشم از جی‌اس‌ام برندارید. نظر شما درباره پرچمدار جدید ایسوس چیست؟ آیا تاکنون از گوشی‌های این کمپانی استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما زنفون جای پیشرفت دارد؟ آیا از خدمات پس از فروش این کمپانی در ایران رضایت دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۱/۲۲
من گوشی زنفون۲ ایسوس را استفاده می کنم و واقعا راضی هستم بنظر من این گوشی با a5سامسونگ برابری می کند و بعضی قابلیت هایش بیشتر هست ماننده قابلیت دریافت تا۱۰لمس به طور هم زمان و گوشیa5سامسونگ ۵لمس به طور هم زمانه

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
ایسوس بین مارک های تایوانی تکه. چون من خودم از محصولاتش استفاده میکنم و اگه شما بدونید که من چقدر از جنس چینی متنفرم تعجب میکنید. تنها برندی که از بین بقیه شخصا تایید میکنم و میگم کیفیت محور هست همین برنده و طراحی هایی که این شرکت انجام میده واقعا زمانی که بابتش صرف شده توشون حس میشه. البته بگم بازم من ایراداتی میبینم تو کارشون که برند های گرون تر ندارن مثلا ضعف بالای بدنه در تمام تولیداتشون در مقابل فشار. تنوع قیمت دارن اما متاسفانه توی یک طیف عظیم طراحی هاشون کاملا مشابهه. ینی من اگه فرضا یه دستگاه بخرم 3 تومن باید یه دستگاه 5 تومنی بگیرم که قیافش فرق میکنه و این برای کسایی که میخان متفاوت باشن یه نکته منفیه. ولی در مجموع از نظر رقابت سخت افزاری من نظرم اینه که با پرفروشترین برند ها یا گردن کلفت ترین ها قابل رقابته. فقط متوجه نشدم چرا عکس یه دوربین دوبل و به جای پردازنده گذاشتن.

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
در مورد املای کلمات بیگانه،به سلیقه ی طرف بستگی داره که ببینه کدوم طرز نوشتن صحیحه و با کلمات دیگه تداخل نداره و از قاعده ی خاصی هم پیروی نمیکنه که بخوایم بگیم کلمه ی ZenFone زنفون نوشته میشه یا ذفنون یا ظنفون!

MR RSD11!

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
اصلا عاشق این اسم گذاری شرکت ایسوس روی مدل گوشی هاش شدم
ذنفون Zenfone
خیلی شااخ و خوشکله...
از مدل گلکسی حالم بهم میخوره و اسمش...

فرنام

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
چرا کاکو اومده