خانهاخبار
جستجوی پیشرفته با V20

جستجوی پیشرفته با V20

گوشی وی 20 به ویژگی‌های متنوعی مجهز است که امروز می‌خواهیم در مورد یکی از کاربردی‌ترین آن ها با شما صحبت کنیم.
۱۳۹۵/۱۰/۱۳

گوشی V20 که به تازگی وارد بازار شده است توانسته نظر بسیاری همه را به خود جلب کند. اين گوشي برترين قابليت‌هاي چند رسانه‌اي موجود را ارائه مي‌دهد. گوشي V20 ويژگي‌هاي جدیدی  مثل ضبط بدون لرزش،Hi-Fi Quad DAC 02 ، ضبط صدای HD ، دوربين با لنز عريض در جلو و عقب گوشي را به نمایش گذاشته است. همچنين اين اولين گوشي در دنياست که با سيستم عامل اندرويد 7 نوقا و سيستم پيشرفته جستجوي گوگل داخل اپلیکیشنی ارائه شده است.

سري V ال‌جي گوشي‌هاي پرچم‌دار هوشمندي هستند كه براي بهترين تجربه صوتي و تصويري طراحي شده‌اند. ال‌جي نگاهي به مشتريان V10 داشته است و با بررسي نيازهاي آنها گوشي V20 را توسعه داده است. حال خارج از این امکانات ال‌جی در بخش نرم‌افزار نیز بروزرسانی‌های خاصی پیاده کرده است و با برنامه‌های جدید قابلیت‌های خاصی در اختیار مصرف‌کننده قرار داده است؛ برنامه‌‌هایی به پشتیبانی از سیستم‌عامل نوقا، ویژگی‌های تصویربرداری جدید و البته دو قابلیت منحصر به فرد In Apps و افزایش بهره‌وری که در ادامه با انها آشنا خواهیم شد.


image

 

In Apps

گوشي ال‌جي V20 اولين گوشي هوشمندي است كه ويژگي In Apps شركت گوگل را به نمايش مي‌گذارد. این حالت جدید برای جست‌وجو در برنامه کاربردی گوگل نه تنها به کاربران امکان یافتن محتوا را از برنامه‌های کاربردی پیش‌فرض مانند مخاطبان، ایمیل‌ها، پیام‌های متنی و تصاویر که از پیش در گوشی نصب  شده را می‌دهد بلکه از میان برنامه‌های کاربردی که خود کاربر نصب کرده نیز این امکان را میسر می‌کند. قابلیت In Apps به کاربران امکان می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی که به تازگی به آنها دسترسی داشته است، افرادی که با آنها تماس گرفته‌اند، پیام‌های متنی خوانده شده یا فعالیت‌هایی که در برنامه‌های کاربردی انجام شده را بدون تایپ کردن پیدا کنند.

 

image

 

افزایش بهره‌وری شرکتی با ال‌جی  V20

کاربران با قابلیت Android for Work (اندروید برای کار) می‌توانند از توانایی V20 برای جدا کردن برنامه‌های کاربردی مربوط به کار از برنامه‌های کاربردی شخصی استفاده کنند تا با امنیت قوی‌تری با کمک امکاناتی نظیر امنیت پلت‌فرم (Platform Security) و امنیت شبکه (Network Security) به انجام کارهای خود بپردازند. قابلیت Knock Code ال‌جی نیز دسترسی ایمن به گوشی را تنها با الگوی ضربه‌های شخصی در هر جای صفحه میسر کرده و حسگر اثر انگشت هویت کاربر را برای اطمینان از امنیت اطلاعات و حریم شخصی تأیید می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

SAEED

۱۳۹۶/۶/۲۵
سلام. لطفا بگید V20 یا G6 ؟؟؟ کدوم رو بگیرم ؟؟ حقیقتا دو راهی موندم !!!

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
هر کی از این همه تعریف از الجی بدش میاد بیاد ولی من وی ۲۰ رو از نزدیک دیدم خیلی معرکس حتی از این عکسشم که میبینیم خوشکل تره حقشه این همه تعریف

علی

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
سلام و خسته نباشید بابت مقاله خوبتون
دیروز ه آپدیت اومد رو گوشی که کارایی گوشی رو خیلی بیشتر کرده ولی به نظر من میاد صدای اسپیکر یه کم کم شده می خواستم اونایی که دارن و آپدیت کردن متوجه ان موضوع شدن یا نه ممنون می شم جواب بدین

aaasi

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
جی اس ام با اینکه خودم دیوونه ی الجی هستم ولی کم کم دارم مشکوک میشم ?

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
اين گوشي خيلي گوشيه خوبيه ولي انقدر تعريف الكي كردين بدم اومده ازش هر چيزي حدي داره