خانهاخبار
گوشی هوآوی پی 9 هم 10 میلیونی شد

گوشی هوآوی پی 9 هم 10 میلیونی شد

P9 و P9 Plus موفق شدند اولین گوشی‌های برند هوآوی باشند که به میزان فروش ۱۰ میلیونی می‌رسند.
۱۳۹۵/۱۰/۹

به روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی نزدیک می‌شویم و شرکت‌های مختلف کارنامه عملکرد خود در این سال را منتشر می‌کنند. شرکت چینی هوآوی در همین راستا آماری از فروش گوشی‌های پرچمدار خود منتشر کرده است.

طی گزارش اعلامی از هوآوی پرچمداران این شرکت، یعنی P9 و P9 Plus، موفق شدند اولین گوشی‌های برند هوآوی باشند که به میزان فروش ۱۰ میلیونی می‌رسند.

image

ریچارد یو، مدیر بخش تجارت و مصرف‌کنندگان هوآوی، در کنفرانس خبری‌ای که در این باره برگزار شد گفت:

این دو گوشی در آوریل ۲۰۱۶ معرفی شدند و استفاده از دوربین با لنز دوگانه در P9 و P9 Plus اولین همکاری شرکت ما و شرکت آلمانی لایکا بود. این همکاری بزرگ حالا و با موفقیت این دو گوشی تبدیل به یک قدم بزرگ برای تکنولوژی دوربین‌های همراه شده است که تجربه بهتری نصیب کاربران می‌کند.

ریچارد یو همچنین در ادامه این گزارش اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ این شرکت ۳۳.۵۹ میلیون تلفن همراه فروخته است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۳ درصد رشد نشان می‌دهد. همچنین ۴۴ درصد از این فروش متعلق به گوشی‌های پرچمدار یا میان‌رده‌های نزدیک به پرچمداران بوده است. گفتنی است شرکت هواوی موفق شده در سال گذشته بیش از ۱۴۰ میلیون دستگاه به فروش برساند.

به نظر شما هوآوی در این سال‌ها چه میزان پیشرفت کرده است و آیا توانسته به کیفیت شرکت‌های باتجربه‌تر مثل سامسونگ یا اپل در تولید گوشی نزدیک شود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

ابوالفضل

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
سامسونگو واقعا الکی گنده کردن
من خودم گوشی فروشی دارم و با همه گوشی های همه برندا کار کردم ولی هیچی هوآوی نمیشه
.
یه ماه دیگه s8 میاد میبینید که باید جلوی
P10 164 GB HUAWEI, LG G6 و MATE 9 PORSCHE DESIGN لنگ بندازه
.
نمیگم گوشی های بدیه ولی خداییش اوت قدری هم که ازش تعریف میکنن ارزش نداره

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
هواوی دوتا گوشیش ده میلیون فروخت.کل شرکت اچ تیرسی به زور ۱۰ میلیون.رقیب اچ تی سی ایسره حتی نمیتونه با ایسوس رقابت کنه خخخخ

وحید

۱۳۹۵/۱۰/۹
با سلام _ به نظر من هواوی مخصوصا در این یکی دو سال پیشرفت خوبی کرده و انصافا محصولاتش هم مانند p9 میت 8 میت 9 نوا پلاس و ... کیفیت خوبی دارند - گوشی های هواوی اگر کیفیت و قدرت خوبی نداشتند (منظورم پرچمداراشه) تو بازارهای اروپا و امریکا به هیچ وج نمی تونستند موفق باشند.

Ebif_GSM

۱۳۹۵/۱۰/۹
اپل که هیچ آیا سامسونگ با کیفیت و با تجربه تر است ؟!! شما چه فکر میکنید ؟!!

saeed

۱۳۹۵/۱۰/۹
پیشرفتش قابل تحسینه